سیم‌کارت دانش‌آموزی همراه اول با نام انارستان

اپراتور همراه اول بر سر ارائه خدمات مجازی در حوزه دانش‌آموزی به توافق رسیده است. همانطور که می‌دانیم تاکنون 24 موافقت اصولی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) برای متقاضیان این حوزه صادر شده تا بتوانند وارد مذاکره تجاری با اپراتورهای تلفن همراه شوند. تاکنون یک شرکت با توافق حاصل شده بر سر همکاری […]

اپراتور همراه اول بر سر ارائه خدمات مجازی در حوزه دانش‌آموزی به توافق رسیده است.

همانطور که می‌دانیم تاکنون 24 موافقت اصولی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) برای متقاضیان این حوزه صادر شده تا بتوانند وارد مذاکره تجاری با اپراتورهای تلفن همراه شوند.

تاکنون یک شرکت با توافق حاصل شده بر سر همکاری با اپراتور سوم موبایل موفق به دریافت پروانه رسمی اپراتور مجازی تلفن همراه شده و اپراتورهای موبایل ملزم هستند که تا حداکثر سوم آبان حداقل یک قرارداد رسمی با این 24 شرکت متقاضی و حداکثر تا سوم آذر هم قرارداد بعدی را با آن‌ها داشته باشند.

در بخش محصولات و خدمات اپراتور همراه اول عنوان “سیم‌کارت انارستان” به چشم می خورد. شرکت توسعه مدیریت راهبردی امین یکی از متقاضیان دریافت پروانه اپراتور مجازی است که اسم آن در مدیریت حقوقی انارستان دیده می‌شود.

انارستان یک شبکه مرتبط با جامعه بزرگ تعلیم و تربیت بوده و جامعه هدف آن دانش‌آموزان، مربیان، معلمان، مدارس و آموزشگاه‌ها و همچنین اولیای آنان است.

این شبکه ارتباطی سعی دارد تا با استفاده از فناوری‌های روز محتواهای غنی و خدمات مناسب این جامعه را شناسایی و در یک محیط امن داخلی در دسترس جامعه هدف خود قرار دهد. از مزایای این شبکه می توان به عرضه محتواها، خدمات درسی و علمی درقالب 20 هزار ساعت فیلم آموزشی، 40 هزار نمونه آزمون به صورت آنلاین، محتواهای آموزشی دانش‌آموزی صداوسیما، دو هزار انیمیشن آموزشی (ویژه دبیرستان)، دو هزار برنامک اندرویدی علمی و فکری و 8 هزار کتاب الکترونیکی را برای دانش‌آموزان و برنامه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای حدود چهار هزار معلم در سراسر کشور اشاره کرد.

برای فعالسازی این سیم‌کارت‌ کافی است با در دست داشتن کارت یا کد فعال‌سازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه نوجوان به دفاتر همراه اول مراجعه نموده و با فعالسازی سیم‌کارت از سرویس‌های متنوع آن بهره‌مند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال