قابلیت Instant Apps اندروید در اختیار تمامی توسعه‎دهندگان قرار گرفت

در رویداد I/O گوگل در سال آینده، این شرکت از قابلیت جدیدی به نام Instant Apps خبر داد اما تا به امروز این ویژگی در اختیار مشتاقان خود قرار نگرفته است، گرچه گزارش‎های اخیر به زودتر واقعیت پیوستن آن اشاره می‎کنند. در واقع خود شرکت گوگل این خبر را اعلام کرده است که ویژگی Instant […]

در رویداد I/O گوگل در سال آینده، این شرکت از قابلیت جدیدی به نام Instant Apps خبر داد اما تا به امروز این ویژگی در اختیار مشتاقان خود قرار نگرفته است، گرچه گزارش‎های اخیر به زودتر واقعیت پیوستن آن اشاره می‎کنند. در واقع خود شرکت گوگل این خبر را اعلام کرده است که ویژگی Instant Apps در اختیار تمامی توسعه‎دهندگان قرار خواهد گرفت.

برای آن‎دسته از افرادی که با این قابلیت آشنا نیستند بایستی بگوییم که در واقع اپلیکیشن‎هایی به شمار می‎‌روند که داخل مرورگر خود دستگاه موبایل کاربر می‎توانند باز شوند. ایده‎ی پشت این ویژگی این بوده که در زمان و مصرف اینترنت کاربر که برای دانلود نصب یک اپ نیاز است صرفه‎جویی شود، مخصوصا اگر کاربر تنها چند مرتبه قصد استفاده از اپلیکیشن مذکور را داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر قصد سفر به یک کشور خارجی دارید و اپلیکیشن خاصی برای این کشور وجود دارد که می‎خواهید از آن استفاده کنید، نیازی به دانلود آن نیست چون هر وقت بخواهید از طریق مرورگر خود به آن دسترسی خواهید داشت. البته توسعه‎دهندگان ملزم خواهند شد که اپ مذکور را با قابلیت Instant Apps گوگل سازگار کنند.

توسعه‎دهندگانی که به این قابلیت علاقه‎مندان هستند می‎توانند به وب‎سایت Android Developer مراجعه و از جزئیات و روند انجام این کار مطلع شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال