گوگل خود را برای ارائه قابلیت Instant Apps به کاربران اندرویدی آماده می‎کند

در طول مراسم I/O سال گذشته‎ی گوگل، این شرکت قابلیت جدیدی به اسم Instant Apps را معرفی کرد. این قابلیت سپس اوایل سال جاری اعلام شد که به مرحله‎ی تست گذاشته شده است و در نتیجه بایستی بگوییم به عرضه‎ی رسمی آن نزدیک شده‎ایم.  این خبر به لطف کالبدشکافی یک APK در انجمن XDA توسط […]

در طول مراسم I/O سال گذشته‎ی گوگل، این شرکت قابلیت جدیدی به اسم Instant Apps را معرفی کرد. این قابلیت سپس اوایل سال جاری اعلام شد که به مرحله‎ی تست گذاشته شده است و در نتیجه بایستی بگوییم به عرضه‎ی رسمی آن نزدیک شده‎ایم.  این خبر به لطف کالبدشکافی یک APK در انجمن XDA توسط میشل رحمان منتشر شده است.

براساس کالبدشکافی Play Store APK، رحمان متوجه‎ی کدهای بیشتری شده است که به قابلیت Instant Apps اشاره دارند. با آن‎که چنین چیزی دقیقا به ما نمی‎گوید چه زمانی می‎توانیم این ویژگی را در اختیار داشته باشیم، ولی نشان می‎دهد که این کار در مرحله‎ی پیشرفت خود قرار دارد و با توجه در پیش داشتن مراسم Google I/O 2017، انتظار می‎رود گوگل در این رویداد آن را به نمایش بگذارد.

برای آن‎دسته از افرادی که با Instant Apps (اپلیکیشن‎های فوری) آشنا نیستند بایستی بگوییم، به جای این‎که کاربر برای استفاده از یک یا دو قابلیت مجبور به دانلود یک اپلیکیشن باند یا تنها بخواهد آن را به صورت موقتی استفاده کنند، می‎تواند به طور کامل آن را از محیط وب اجرا و تا زمان پایان کار خود همانند با یک اپ معمولی با آن کار کند. مزایایی برای این قابلیت وجود دارد، همانند با صرفه‎جویی در داده‎ها، از این نظر که استفاده از یک اپ تحت محیط وب به نسبت دانلود آن می‎تواند داده‎های کمتری مصرف کند.

هم‎چنین کاربران به راحتی پیش از تصمیم به دانلود یک اپلیکیشن می‎توانند آن را محک بزنند. در هر صورت، امیدواریم که خیلی زود اخبار بیشتری در این خصوص بشنویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال