جدیدترین نمایشگر خمیده و 35-اینچی شرکت AOC به همراه تکنولوژی Free Sync معرفی شد

به نظر می‌رسد که دوران پنل‌های 35-اینچی در حال ظهور بوده و سازندگان یک به یک نمایشگرهای خود را با این اندازه معرفی می‌کنند. AOC نیز که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرها در دنیای امروزی می‌باشد، محصولی جدید را با صفحه‌نمایش 35-اینچی و سرعت بازخوانی 144 هرتز معرفی کرده که البته اعلام شده که این […]

به نظر می‌رسد که دوران پنل‌های 35-اینچی در حال ظهور بوده و سازندگان یک به یک نمایشگرهای خود را با این اندازه معرفی می‌کنند. AOC نیز که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرها در دنیای امروزی می‌باشد، محصولی جدید را با صفحه‌نمایش 35-اینچی و سرعت بازخوانی 144 هرتز معرفی کرده که البته اعلام شده که این میزان می‌تواند 160 هرتز و حتی 200 هرتز با فعال کردن حالت GSYNC، افزایش پیدا نماید.

تکنولوژی AMD FreeSync نیز می‌تواند سرعت بازخوانی نمایشگر را در 144 هرتز نگاه دارد. هر چند محدوده پشتیبانی این تکنولوژی از 48 تا 146 هرتز است، اما سازندگان با اضافه کردن ویژگی LFC، این ویژگی را تا حد زیادی بهبود داده‌ و تجربه‌ی بسیار بهتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. رزولوشن این نمایشگر در حد پایین 2560×1080 پیکسل می‌باشد که در نهایت تراکم پیکسلی 79.9 پیکسل در هر اینچ را پدید آورده است. افراد که به دنبال بازی هستند نیز باید از یک کارت گرافیک بسیار قدرتمند برای استفاده از این نمایشگر استفاده نمایند تا مشکلات عدم وضوح تصویر بالا را نداشته باشند. سازندگان از پنل VA که این روزها در بازار مرسوم شده، برای نمایشگر C3583FQ استفاده نموده‌اند که سبب شده تاخیر زمانی این محصول، 5 میلی‌ثانیه، کنتراست تصویر 2000:1، زاویه‌ی دید 178 درجه و شدت روشنایی نیز 300cd/m2 باشد.

AOC C3583FQ is a 35 inch 160Hz VA Panel with FreeSync 2

دکمه‌های کنترلی این نمایشگر که بر روی پایه‌ی آن قرار گرفته‌اند، امکان کنترل کامل دستگاه را برای کاربران به همراه خواهند داشت. در مورد کیفیت تصاویر به نمایش در آمده نیز باید بگوییم که رابط 8-بیتی واقعی رنگ‌ها باعث شده تا در کنار خمیده بودن صفحه‌نمایش، کیفیتی بسیار خوب پیش روی کاربران قرار داشته باشد. لامپ‌های WLED که در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند نیز با پشتیبانی کامل از رنگ‌های sRGB، مشکلات سوسو زدن نمایشگرهای دیگر را تا حد ممکن کاهش داده‌اند.

پورت‌های قرار گرفته بر روی پایه دستگاه نیز شامل یک پورت Dual-Link DVI، دو پورت HDMI 1.4 (با پشتیبانی از MHL)، دو پورت +DP 1.2a (با پشتیبانی از تکنولوژی Adaptive-Sync) و دو ورودی و خروجی 3.5 میلی‌متری می‌شوند. همچنین دو اسپیکر 5 وات نیز در قسمت جلویی دستگاه، به منظور تقویت صدای پخش‌شده قرار گرفته‌اند تا نیاز کاربران به صورت کامل برطرف گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال