رونمایی AOC از نمایشگرهای مخصوص بازی سری AGON

اگر از علاقه‌مندان به سخت‌افزار و حوزه کامپیوتر باشید باید شرکت بزرگ AOC را که یکی از پیشگام‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرها می‌باشد را بشناسید. به تازگی این شرکت خانواده‌ای جدید از محصولات مخصوص بازی را با نام AGON معرفی نمود که اولین مدل از آنها AG271QX نام دارد. نمایشگر AG271QX با مجهز بودن به پنل TN و صفحه‌نمایشی […]

اگر از علاقه‌مندان به سخت‌افزار و حوزه کامپیوتر باشید باید شرکت بزرگ AOC را که یکی از پیشگام‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرها می‌باشد را بشناسید. به تازگی این شرکت خانواده‌ای جدید از محصولات مخصوص بازی را با نام AGON معرفی نمود که اولین مدل از آنها AG271QX نام دارد.

نمایشگر AG271QX با مجهز بودن به پنل TN و صفحه‌نمایشی 27 اینچی با رزولوشن 2560×1440، سرعت بازخوانی بسیار بالای 144 هرتز را داشته و زمان پاسخگویی آن نیز تنها 1 میلی‌ثانیه می‌باشد. همچنین این نمایشگر با پشتیبانی از تکنولوژی Adaptive-Sync Technology (چیزی مشابه با FreeSync)، می‌تواند استاترها در بازی را کاهش داده و در نهایت تجربه‌ای بسیار خوب از بازی‌ها را پیش روی کاربران قرار دهد. مهندسین AOC تمام تلاش خود را داشته‌اند تا با به کارگیری تکنولوژی‌هایی همچون Low Input Lag و یا Shadow Control، تجربه‌ی بهتری از اجرای بازی‌ها را پیش روی کاربران قرار داده و در شرایط مختلف، به کمک آنها بیایند.

AOC Unveils the AGON Series AG271QX 27-Inch Gaming Monitor2

اما یکی از مواردی که شاید برای شما جذاب باشد و باید به آن اشاره داشته باشیم، امکان تنظیم بسیار خوب این نمایشگر و ارتفاع آن می‌باشد. همچنین امکان ذخیره کردن حالت‌های مختلف برای این نمایشگر نیز وجود داشته و کاربران قادر خواهند بود تا در شرایط مختلف، به سرعت این نمایشگر را تنظیم نموده و نیاز به انجام دوباره این کار در هر زمانی نداشته باشند.

همچنین طراحی بسیار ارگونومیک این نمایشگر امکان جابه‌جا کردن آن بدون هیچ مشکلی را برای کاربران فراهم نموده و کاربران نیز به سادگی قادر خواهند بود تا آن را در شرایط مختلف تنظیم نمایند. مهندسین این شرکت یک بخش جداگانه را برای قرار دادن هدست در نظر گرفته‌اند که در صورت عدم استفاده از آن، کاربران قادر خواهند بود تا آن را بر روی این بخش قرار داده و از شلوغ شدن میز کامپیوتر جلوگیری کنند.

علاوه بر این، کار کردن با یک نمایشگر در طول زمان می‌تواند به چشمان آسیب زیادی برساند. از جمله مواردی که کاربران در رابطه با آن ناراضی هستند، بالا بودن شدت نور آبی می‌باشد که AOC سعی کرده تا با استفاده از تکنولوژی Low Blue Light، از خسته شدن چشما‌ن جلوگیری نماید. در کنار این تکنولوژی، ما شاهد وجود تکنولوژی AOC Flicker-Free نیز هستیم که می‌تواند در کمتر خسته شدن چشم‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

AOC Unveils the AGON Series AG271QX 27-Inch Gaming Monitor3

AOC امیدوار است که با عرضه کردن نمایشگرهای جدید سری AGON، فروش محصولات خویش را بیش از پیش نماید. اولین محصول از این خانواده با نام AG271QX که آن را به صورت کامل معرفی کردیم نیز قرار است از ماه ژوئن (تابستان) و با قیمت 479 یورو (599 دلار)، وارد بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال