2 میلیون نفر در آمریکا هنوز هم از اینترنت Dial-Up استفاده می‌کنند

کمپانی AOL که یکی از سرویس دهندگان اینترنتی در آمریکا به شمار می‌رود امروز اعلام کرد که هنوز 2.1 میلیون نفر در این کشور از اینترنت فوق العاده ضعیف دایال آپ استفاده می‌کنند. این آمار یک آماری بسیار عجیب در سال 2015 به نظر می‌رسد! بسیاری از مردم آمریکا این روز‌ها به اینترنت پر سرعت […]

کمپانی AOL که یکی از سرویس دهندگان اینترنتی در آمریکا به شمار می‌رود امروز اعلام کرد که هنوز 2.1 میلیون نفر در این کشور از اینترنت فوق العاده ضعیف دایال آپ استفاده می‌کنند. این آمار یک آماری بسیار عجیب در سال 2015 به نظر می‌رسد!

بسیاری از مردم آمریکا این روز‌ها به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند و کلمه‌ی اینترنت دایال آپ شاید از یادشان رفته باشد اما هنوز هم هستند افرادی که به اینترنت دایال آپ دسترسی دارند و به علت موارد مختلفی خود را تکنولوژی وقف نداده‌اند.

این آمار در حالی ارائه می‌شود که در سال 2010 حدود 4.6 میلیون نفر در آمریکا از این نوع اینترنت استفاده می‌کردند.

شاید جالب باشد که بدانید حدود 70 درصد از مردم آمریکا به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند و میانگین سرعت 12 مگابیت در ثانیه برای این جمعیت ثبت شده‌ است. این سرعت در مقایسه با سرعت 56 کیلوبیتی اینترنت دایال آپ بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

شاید کسانی که هنوز هم از اینترنت دایال آپ استفاده می‌کنند حتی نتوانند یک صفحه‌ی وبسایت نسبتا مدرن را باز کنند و از سرویس‌های یوتیوب و شبکه‌ی اینترنتی Netflix نیز آگاهی نداشته باشند. دنیای امروزی بدون اینترنت پر سرعت دنیایی پر از عذاب و حوصله سر بری خواهد بود.

اما از این آمار عجیب‌تر اشتراک 20 دلاری ماهانه برای استفاده از سرویس دایال آپ می‌باشد که این رقم نیز بسیار بالا است. این نشان دهنده‌ی این است که کمپانی AOL هنوز هم پول خوبی را از این بابت به جیب می‌زند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال