اپل: ۹۹ درصد از افرادی که آیفون دارند، عاشق آن هستند

اپل امروز 2 ویدئوی تبلیغاتی کوتاه را منتشر کرد تا به ضم خود بر این موضوع تأکید کند که آیفون شبیه هیچ گوشی موجود دیگری نیست. هر دو ویدئو تنها 30 ثانیه زمان دارند و با شعار” اگر آن یک آیفون نیست، یک آیفون نیست” به پایان می‌رسند. ویدئوی اول که  با عنوان معشوق (Loved) […]

اپل امروز 2 ویدئوی تبلیغاتی کوتاه را منتشر کرد تا به ضم خود بر این موضوع تأکید کند که آیفون شبیه هیچ گوشی موجود دیگری نیست.

هر دو ویدئو تنها 30 ثانیه زمان دارند و با شعار” اگر آن یک آیفون نیست، یک آیفون نیست” به پایان می‌رسند. ویدئوی اول که  با عنوان معشوق (Loved) منتشر شده است، قصد دارد به  زبان ساده این مسئله را بیان کند که 99 درصد از افرادی که صاحب آیفون هستند، عاشق گوشی خود هستند. نمی‌توان با قطعیت گفت که اپل این نتیجه‌گیری را از نظرسنجی بین کاربران آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به دست آورده باشد چرا که بررسی‌های اخیر در مورد میزان رضایتمندی کاربران نشان می‌دهد که در واقع مالکان آیفون 6 در مقایسه با دیگر کاربران گوشی‌های هوشمند از این گوشی خود رضایت کافی ندارند. البته این بدین معنی نیست که 99 درصد کسانی که آیفون 6 دارند، آن را دوست ندارند.

ویدئوی دوم با عنوان سخت‌افزار و نرم‌افزار منتشر شده و این مسئله را عنوان می‌کند که چگونه اپل سخت‌افزار و نرم‌افزار آیفون را طراحی می‌کند و این مسئله چطور به عملکرد بهتر دستگاه کمک می‌کند. اپل در این ویدئو عنوان می‌کند که ” وقتی شما کل دستگاه را طراحی می‌کنید، تمام بخش‌های دستگاه با یکدیگر به صورت هماهنگ مانند یک بخش واحد کار ‌می‌کنند.”

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/eYJ1a[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/1MviO[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال