نتیجه تست باتری ایرپادهای جدید اپل جای تامل دارد

اپل در مراسم معرفی ایرپادهای جدید خود قول داده بود که تنها با یکبار شارژ کامل، این هدفون‌ها 5 ساعت مداوم کار خواهند کرد. علاوه بر آن، با استفاده از کیس شارژ آن و یک بار شارژ آن کیس نیز می‌توانید به‌مدت 24 دیگر نیز از هدفون‌ها استفاده کنید. واقعا تعجب برانگیز است! ولی آیا […]

اپل در مراسم معرفی ایرپادهای جدید خود قول داده بود که تنها با یکبار شارژ کامل، این هدفون‌ها 5 ساعت مداوم کار خواهند کرد. علاوه بر آن، با استفاده از کیس شارژ آن و یک بار شارژ آن کیس نیز می‌توانید به‌مدت 24 دیگر نیز از هدفون‌ها استفاده کنید. واقعا تعجب برانگیز است! ولی آیا واقعاً این هدفون‌ها چنین بازدهی دارند؟ پس از برسی‌های انجام شده بروی رقیبان این محصول مثل Samsung Gear IconX که تنها در حدود یک ساعت دوام آورد، جا دارد که حقیقت ارقام ارائه شده از سوی اپل را برسی کنیم.

اجازه دهید ببینیم تا چه اندازه اپل در این زمینه با مشتریان خود صادق بوده است. برای تست این ایرپادها آنها را به آیفون متصل کردیم و سپس با استفاده از iHeartRadio بصورت مداوم اقدام به پخش فایل صوتی کردیم تا زمانی که باتری آن‌ها تمام شود. این کار از ساعت 11:04 صبح آغاز شد و تا 5:06 عصر ادامه پیدا کرد. از نتایج این تست شگفت زده شدیم! چراکه یک بار شارژ آن‌ها 6 ساعت و 2 دقیقه بدون توقف برایمان صدا پخش کرد.

مورد دیگری که برایمان تعجب برانگیز بودن شارژ شدن ایرپادها بود. زمانی که شارژ آن‌ها کاملاً خالی می‌شود و آن‌ها را در کیس شارژ قرار می‌دهید، عملیات شارژ آنها از 0 تا 100 درصد تنها در 20 دقیقه انجام می‌شود! در مقایسه‌ای مشابه،  Samsung Gear IconX در مدت یک ساعت و 10 دقیقه از 0 تا 100 شارژ شد.

این یک تغییر بزرگ در هدفون‌های وایرلس است. البته بسیاری از مردم ممکن است از طراحی و نحوه قرار گرفتن ایرپادهای اپل در گوشی خود راضی نباشند. با این حال بازهم کار بی‌نظیر اپل در تولید این ایرپادها را نمی‌توان نادیده گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال