ایرپادهای جدید اپل پایین‌ترین نمره را از iFixit گرفتند

گروه حرفه‌ای iFixit که در تعمیرات دستگاه‌ها تخصص بسیار بالایی دارند، امروز ایرپادهای جدید اپل را مورد بررسی قرار داده‌اند. در این برسی، این ایرپادها پایین‌ترین امتیاز ممکن، امتیاز ناامید کننده 0 را از این گروه دریافت کرده‌اند. هریک از این ایرپادها تنها 4 گرم وزن دارند که وزن مناسبی برای یک هدفون می‌باشد. همچنین در ایرپادهای […]

گروه حرفه‌ای iFixit که در تعمیرات دستگاه‌ها تخصص بسیار بالایی دارند، امروز ایرپادهای جدید اپل را مورد بررسی قرار داده‌اند. در این برسی، این ایرپادها پایین‌ترین امتیاز ممکن، امتیاز ناامید کننده 0 را از این گروه دریافت کرده‌اند. هریک از این ایرپادها تنها 4 گرم وزن دارند که وزن مناسبی برای یک هدفون می‌باشد. همچنین در ایرپادهای اپل، باتری، چیپ پیشرفته Apple W1، میکروفون، سنسور پروکسیمیتی (سنسور مجاورت) و یک شتاب دهنده وجود دارد.

این هدفون‌ها را می‌توان شاهکار مهندسی دانست ولی اپل آن‌ها را به سختی مهروموم کرده است. برای باز کردن هریک از ایرپادها و برسی داخل آن‌ها باید ابتدا چسب‌های فراوانی که در آن بکار رفته است را از آن جدا کنید.

باتری کوچک و آنتن این ایرپادها نیز در بخش بالایی قسمت نازک‌تر این هدفون قرار دارد. در قسمت پایین‌تر این قسمت نیز بخش مربوط به شارژ و میکروفون آن‌ها وجود دارد. همانطور که می‌توانید پیش‌بینی کنید، پس از باز کردن ایرپادها و جداکردن اجزای آن از هم، امکان سرهم بندی دوباره‌ی آن‌ها وجود ندارد.

در کیس شارژر ایرپادها از چسپ کمتری استفاده شده است ولی جداسازی اجزای این قسمت نیز نتیجه‌ای مشابه با همان ایرپادها خواهد داشت. از یک باتری 3.81ولتی، 1.52وات ساعتی در این کیس استفاده شده است و امکان استفاده از هدفون‌ها را تا 24 ساعت فراهم می‌کند.

رای نهایی درمورد تعمیرپذیری ایرپادهای جدید اپل، نمره‌ی 0 از 10 میباشد. چراکه در این بخش هیچ نکته‌ی مثبتی وجود ندارد. در بررسی این هدفون‌ها زیر پرتو X، مشخص شد که در ساخت آن‌ها از لحیم‌کاری نیز استفاده شده است. باید دید که انجام این کار تا چه اندازه می‌تواند بر عمر آن‌ها تاثیرگذار باشد.

همچنین، درصورتی که یکی از ایرپادها یا کیس شارژر را گم کنید، برای جایگزینی آن باید 69 دلار پرداخت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال