اپل و سامسونگ یک قرارداد دو ساله 9 میلیارد دلاری برای پنل‎های نمایش اولد آیفون امضا کردند

چندین گزارش جدید مبنی بر این منتشر شده است که دو شرکت سامسونگ و اپل یک قرارداد دو ساله‎ به ارزش 9 میلیارد دلار برای تولید پنل‎های نمایشگر اولد امضا کرده‎اند. نشریه‎های خبری همانند با Chosun Biz, ET News و DigiTimes همگی به عقد این قرارداد اشاره داشته و اظهار کرده‎اند که به دنبال شرایط […]

چندین گزارش جدید مبنی بر این منتشر شده است که دو شرکت سامسونگ و اپل یک قرارداد دو ساله‎ به ارزش 9 میلیارد دلار برای تولید پنل‎های نمایشگر اولد امضا کرده‎اند. نشریه‎های خبری همانند با Chosun Biz, ET News و DigiTimes همگی به عقد این قرارداد اشاره داشته و اظهار کرده‎اند که به دنبال شرایط این قرارداد جدید سامسونگ متعهد می‎شود در سال 2017 تنها بین 70 و 92 میلیون پنل نمایش اولد تحویل اپل دهد.

همان‎طور که ممکن است بدانید، اهالی کوپرتینو این شرکت کره‎ای را برای مدل دهمین سالگرد آیفون به عنوان تنها تامین‎کننده‎ی پنل‎های اولد انتخاب کرده‎اند. اوایل هفته‎ی گذشته گزارش‎هایی منتشر شد که اعلام کردند سامسونگ به دنبال سفارش اپل برای دریافت 70 میلیون نمایشگر خمیده، خط تولید نمایشگرهای اولد خود را با اختصاص دادن یک بودجه‎ی 9 میلیارد دلاری توسعه داده است.

اگر این آمار درست باشد، به عبارتی در حدود 40 درصد آیفون‎های عرضه شده در تمامی طول سال 2017 از نمایشگرهای اولد استفاده خواهند کرد، این پیش‎بینی براساس آمار فعلی بوده که اپل هر سال 200 میلیون گوشی وارد بازار کرده است. انتظار می‎رود اپل با تولید نسل بعدی آیفون‎ها رکوردهای فروش خود را بشکند و تحلیل‎گران شاخص انتظار دارند این شرکت آمریکایی بین ماه‎های شهریور و اوایل دی‎ماه موفق به عرضه‎ی 100 میلیون آیفون جدید شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال