اپل و سامسونگ جهت تأمین نمایشگرهای اولد آیفون 8 قرارداد 4.3 میلیارد دلاری امضا کردند

فروردین‎ماه سال گذشته گزارش‎هایی در دنیای اینترنت منتشر شد مبنی بر این‎که اپل قراردادی با شرکت سامسونگ به منظور تامین روی هم رفته 100 میلیون پنل اولد منعقد کرده است. با توجه به پیش‎بینی اپل در خصوص فروش آیفون 8 دارای پنل اولد به میزان 70 میلیون دستگاه، آن‎ها تصمیم گرفته‎اند 60 میلیون نمایشگر انعطاف‎پذیر […]

فروردین‎ماه سال گذشته گزارش‎هایی در دنیای اینترنت منتشر شد مبنی بر این‎که اپل قراردادی با شرکت سامسونگ به منظور تامین روی هم رفته 100 میلیون پنل اولد منعقد کرده است. با توجه به پیش‎بینی اپل در خصوص فروش آیفون 8 دارای پنل اولد به میزان 70 میلیون دستگاه، آن‎ها تصمیم گرفته‎اند 60 میلیون نمایشگر انعطاف‎پذیر اولد دیگر به قرارداد اضافه و 4.3 میلیارد دلار به سامسونگ پرداخت کنند.

اگر بخواهیم محاسبه کنیم هر پنل 71 دلار قیمت خواهد داشت که به نسبت پنل 40 دلاری فعلی آیفون 7 بسیار بالاتر است و در نتیجه احتمال عرضه‎ی یک آیفون با قیمت فراتر از 1000 دلار در دهمین سالگرد این دستگاه قوت بیشتری می‎گیرد. هم‎چنین این خبر در راستای این شایعه قرار می‎گیرد که سامسونگ به نسبت پیش‎بینی اولیه‎ی فروش گلکسی اس 8 خود در حال تولید نمایشگرهای اولد بیشتری است چون سعی دارد با کمبود موجودی روبرو نشود، به هرحال این شرکت باید طبق قرارداد سفارش اپل را به طور کامل تحویل دهد و دستگاه‎های ساخت پنل‎های اولد این شرکت باید در 6 ماه آینده به طور کامل آماده باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال