اپل به خاطر جلوگیری از به‌روز رسانی اپلیکیشن وردپرس از این شرکت عذرخواهی کرد

روز گذشته وردپرس اعلام کرد این شرکت قادر نیست اپلیکیشن خود را بروزرسانی کند. زیرا اپل اپلیکیشن هایی که قابلیت پرداخت درون برنامه ای ندارند را مجاز به انجام این کار نمی داند. وردپرس یک اپلیکیشن رایگان است و کاربران می‌توانند از آن برای طراحی و مدیریت سایت ها استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار […]

روز گذشته وردپرس اعلام کرد این شرکت قادر نیست اپلیکیشن خود را بروزرسانی کند. زیرا اپل اپلیکیشن هایی که قابلیت پرداخت درون برنامه ای ندارند را مجاز به انجام این کار نمی داند. وردپرس یک اپلیکیشن رایگان است و کاربران می‌توانند از آن برای طراحی و مدیریت سایت ها استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اپل کمپانی وردپرس را مجبور کرد تا برخی خدمات فروش دامنه و بسته های اختصاصی را در اپلیکیشن خود فعال کرده و همچنین قابلیت پرداخت درون برنامه ای را به آن اضافه کند. در غیر این صورت وردپرس قادر نخواهد بود تا به‌روزرسانی‌های مورد نظر خود را انجام دهد.

اما در یک حرکت عجیب اپل که پیش از این مانع از بروز رسانی اپلیکیشن وردپرس شده بود به خاطر این اقدام خود از این کمپانی عذرخواهی کرد و در بیانیه خود اعلام کرده است اپلیکیشن های رایگان مانند وردپرس نیازی به گزینه پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهند داشت. زیرا کلیه خدمات ارائه شده توسط آنها رایگان است. اپل می‌گوید مشکلات بین دو کمپانی اکنون برطرف شده و همچنین دیگر نیازی به گزینه های سرویس پرداخت نیست. این موضوع به شرکت توسعه دهنده اطلاع رسانی شده و ما از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

اپل دلیل این اقدام خود را متوقف شدن نمایش گزینه پرداخت وردپرس اعلام کرده است. در حالیکه این اقدام از هفته ها قبل انجام شده بود و از این موضوع مدتها گذشته است. از طرفی کمپانی Matt Mullenweg نیز عنوان کرده است که پیش از این اپ استور پیشنهاد این شرکت را برای حذف سرویس های پولی به ازای به روز رسانی اپ رد کرده است. به نظر می‌رسد اپل هم اکنون در وضعیت بدی قرار گرفته و با توجه به اتهامات انحصارگرایی علیه وی تصمیم گرفته تا درآمدزایی خود از اپ های رایگان را کنسل کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال