اپل شرکت جدیدی را به منظور فروش انرژی خورشیدی تاسیس می‌کند

به نظر می‌رسد که شرکت جدید می‌خواهد محصولی جدید را به فروش برساند و آن چیزی نیست جز انرژی خورشیدی. اطلاعات جدیدی در رابطه با فعالیت‌های شرکت بزرگ اپل منتشر شده که نشان می‌دهد آنها شرکتی جدید با نام Apple Energy LLC را تاسیس نموده‌ و قصد دارند انرژی خورشیدی تولید شده در کوپرتینو و نِوادا […]

به نظر می‌رسد که شرکت جدید می‌خواهد محصولی جدید را به فروش برساند و آن چیزی نیست جز انرژی خورشیدی. اطلاعات جدیدی در رابطه با فعالیت‌های شرکت بزرگ اپل منتشر شده که نشان می‌دهد آنها شرکتی جدید با نام Apple Energy LLC را تاسیس نموده‌ و قصد دارند انرژی خورشیدی تولید شده در کوپرتینو و نِوادا را از طریق آن به فروش برسانند.

گزارشات منتشر شده توسط The Verge نشان می‌دهد که پایگاه جدید اپل قادر خواهد بود به تنهایی، نیروی مورد نیاز 93 درصد از بخش‌های مختلف این شرکت در سراسر جهان را تامین سازد و این یعنی توانایی اپل در این زمینه واقعا بالاست. اخبار جدیدتر نیز از توسعه و اجرای پروژه‌های بیشتر و جدیدتر به منظور افزایش سطح تولید انرژی خورشیدی خبر دارند و حتی این امکان نیز وجود دارد که اپل بخواهد پایگاه‌های مختلفی به منظور ایجاد نیروی مورد نیاز برای خودروی هوشمند این شرکت یعنی Apple Car را احداث نماید.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت 9to5Mac منتشر ساخته، کمیسیون تنظیم مقررات انرژی فدرال اعلام نموده که این فعالیت اپل قانونی بوده و از آنجایی که فروش انرژی خورشیدی توسط اپل، به خاطر عدم حضور این شرکت در زمینه انرژی، نمی‌تواند تاثیری بر قیمت الکتریسیته داشته باشد، اجازه فروش انرژی خورشیدی برای اپل صادر شده است. چنین دستوری، امکان فروش انرژی خورشیدی و الکتریسیته به خانه‌ها و شرکت‌ها را مستقیما فراهم می‌کند.

هنوز هدف اصلی اپل از حضور در چنین بازاری مشخص نیست، به همین جهت باید منتظر اطلاعات بیشتری در این مورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال