رونمایی از سرویس رسانه‌ای اپل برای رقابت با نتفلیکس

براساس گزارشی جدید از بلومبرگ ، در رویداد آتی اپل که در 25 ماه مارس برگذار می‌شود، قرار است سرویس ویدیویی این شرکت برای رقابت با نتفلیکس معرفی شود. نشریه BuzzFeed  نیز در گزارشی به این موضع اشاره کرده و براساس آن، اپل قرار است از سرویس خبری خود را نیز در این رویداد، معرفی […]

براساس گزارشی جدید از بلومبرگ ، در رویداد آتی اپل که در 25 ماه مارس برگذار می‌شود، قرار است سرویس ویدیویی این شرکت برای رقابت با نتفلیکس معرفی شود. نشریه BuzzFeed  نیز در گزارشی به این موضع اشاره کرده و براساس آن، اپل قرار است از سرویس خبری خود را نیز در این رویداد، معرفی کند, البته گفته می‌شود اپل برنامه‌های دیگری نیز دارد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنیوز به نقل از TheVerge، شرکت اپل از بازیگران مشهور هالیودی همچون جنیفر انیستون، ریس ویترسون، جنیفر گارنر و جی‌جی آبرامز، دعوت کرده که در این همایش حضور یابند. حضور این  چهره‌های مشهور نمایانگر  جدی بودن برنامه‌های اپل است. سرویس اپل قرار است فیلم‌ها و سریال‌هایی که اپل تولید یا سرمایه گذاری می‌کند را نمایش دهد و با شرکتهای آمازون و نتفلیکس رقابت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، انتظار می‌رود سرویس ویدویی اپل، در تابستان سال جاری میلادی شروع به فعالیت کند؛ با این وجود ممکن است طی چند هفته آتی، پیش نمایشی از سوی اپل ارائه شود. البته در گزارش دیگری از رویترز امده است که همایش اپل نه در مارس بلکه در آوریل برگزار خواهد شد. BuzzFeed در گزارش خود ذکر کرده که همایش ماه مارس از سخت افزارهایی همچون آیپد مینی جدید رونمایی نخواهد شد؛ هرچند ممکن است در آوریل این اتفاق بیافتد. The Hollywood Reporter  نیز بر اساس منابع خود اعلام کرده که در 25 مارس همایش اپل با حضور بازیرگران مزبور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش‌ها، کابران می‌توانند پس از اخذ اشتراک از  کانال‌های دیگری همچون Starz و دیگر شبکه‌ها  بهره ببرند. آمازون با استفاده از  قابلیتی مشابه به نام  آمازون پرایم، این امر امکان پذیر است.Roku  نیز به تازگی اجازه فروش حق اشتراک سرویس ویدویی خود را از طریق روکو کانال میسر کرده است. این سرویس استریم ویدیویی احتمالا به تنهایی و بدون کمک  تنفلیکس، Hulu و HBO اجرا شود. در گزارش CNBC امده است که برخی از شبکه‌ها از درصد حق اشتراکی که اپل برای خود در نظر گرفته است ناراضی هستند. این نارضایتی در سرویس اخبار اپل هم نیز دیده می‌شود. اپل ظاهرا قصد دارد50 درصد تخفیف برای هر حق اشتراک در نظر بگیرد.

بنا بر رویتر، HBO هنوز درحال مذاکره با اپل برای همکاری‌های احتمالی آتی است.

بنا بر گزارش بلومبرگ، سرویس ویدیویی اپل احتمالا توسط TVاپلیکیشن این شرکت، دردسترس قرار خواهد گرفت.  این اپلیکیشن در آینده به طور پیش‌فرض بر روی  دستگاه‌های آیفون، آیپد، آپید‌ تاچ و اپل TV به طور پیش‌نصب شده دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به احتمال بسیار زیاد اپل، این سرویس را به منظور افزایش تعداد بینددگان خود، برای دستگاه های دیگر شرکت‌ها  دردسترس قرار خواهد داد. پیشتر اخباری منبی بر اعلام همکاری اپل و سامسونگ  درخصوص معرفی اپلیکیشن‎های iTunes Movies و TV Shows مختص تلویزیون‌های سامسونگ منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال