اپل دعوت‌نامه‌های خود را برای رونمایی از آیفون 4 اینچی جدید فرستاد؛ 2 فروردین منتظر باشید!

همگی می‌دانستیم که اپل به زودی رویدادی را برگزار می‌کند که در آن قصد دارد محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. حال اپل با فرستادن دعوت‌نامه‌هایی شایعات گذشته مبنی بر برگزاری این رویداد را تایید کرد. براساس این دعوت‌نامه‌، اپل در تاریخ دوم فروردین ماه قصد دارد به معرفی جدیدترین محصولات خود بپردازد. بدون […]

همگی می‌دانستیم که اپل به زودی رویدادی را برگزار می‌کند که در آن قصد دارد محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. حال اپل با فرستادن دعوت‌نامه‌هایی شایعات گذشته مبنی بر برگزاری این رویداد را تایید کرد. براساس این دعوت‌نامه‌، اپل در تاریخ دوم فروردین ماه قصد دارد به معرفی جدیدترین محصولات خود بپردازد.

بدون شک مهم‌ترین محصولی که اپل در این رویداد از آن رونمایی خواهد کرد آیفون SE خواهد بود. این آیفون که به معنای ” نسخه‌ی ویژه” نام گذاری شده، نسخه‌ی 4 اینچی و البته ویژه‌ی آیفون 5S بوده که دارای کمی تغییرات ظاهری و تغییراتی گسترده در بخش سخت‌افزار خواهد بود. انتظار می‌رود اپل در این گوشی بسیاری از ویژگی‌هایی که در آیفون 6S دیده شده را به کار گیرد. برای مثال قابلیت گرفتن تصاویر زنده و سیستم پرداخت اپل از جمله این ویژگی‌ها است. علاوه‌بر این گفته می‌شود چیپست مورد استفاده در این آیفون همان چیپستی خواهد بود که در آیفون 6S به کار گرفته شده است. طبیعتا با توجه به کوچک‌تر بودن گوشی باید شاهد قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به پرچم‌دار فعلی این شرکت کوپرتینویی باشیم.

اپل دعوت‌نامه‌های خود را برای رونمایی از آیفون 4 اینچی جدید فرستاد؛ دوم فرودین منتظر باشید!

آیفون 4 اینچی اپل تنها محصولی نیست که این شرکت آن را در رویداد دوم فروردین رونمایی می‌کند. شایعات گذشته حکایت از این داشتند که اپل تبلتی 9.7 اینچی با چهار اسپیکر قدرت‌مند و دوربینی فلش دار معرفی می‌کند. این تبلت احتمالا آیپد ایر 3 نام می‌گیرد و ممکن است دارای قلم مخصوصی به نام Apple Pencil نیز باشد. البته نمی‌توان با قاطعیت تمام این تبلت را آیپد ایر 3 نامید چرا که شایعات دیگری نیز بر این مسئله تاکید داشتند که آیپد بعدی اپل، نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی آیپد پرو است.

درنهایت باید منتظر معرفی نسخه‌ی متفاوت نسل اول ساعت هوشمند اپل نیز باشیم. انتظار می‌رود اپل از بندهای جدید و شاید طراحی جدیدتر نسل اول ساعت‌هوشمند خود رونمایی کند. وجود نسل دوم ساعت‌هوشمند اپل در این رویداد و معرفی آن به طور کامل نقض شده است پس نباید انتظار معرفی آن را داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال