اپل با آسان کردن انتقال اطلاعات به اندروید تغییرات مهمی را در پیش گرفته است

اپل به دلیل تبعیت از قانون بازارهای دیجیتال مربوط به اتحادیه اروپا قصد دارد انتقال اطلاعات از سیستم عامل اپل به اندروید را تا پاییز ۲۰۲۵ به روش آسان‌تری تبدیل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد به زودی به کاربران اجازه دهد تا انتقال اطلاعات را از سیستم عامل iOS […]

اپل به دلیل تبعیت از قانون بازارهای دیجیتال مربوط به اتحادیه اروپا قصد دارد انتقال اطلاعات از سیستم عامل اپل به اندروید را تا پاییز ۲۰۲۵ به روش آسان‌تری تبدیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد به زودی به کاربران اجازه دهد تا انتقال اطلاعات را از سیستم عامل iOS به اندروید آسان‌تر کرده و بدین ترتیب بتوانند سافاری را به طور کلی حذف کند. این شرکت تغییرات دیگری را نیز در اکوسیستم خود انجام خواهد داد

مستندات موجود در پرونده جدید این شرکت نشان می‌دهد اپل تا پیش از پایان سال جاری میلادی تغییرات جدیدی را برای کاربران اروپایی آیفون از جمله حذف مرورگر سافاری را دنبال خواهد کرد.

همچنین این شرکت قصد دارد انتقال اطلاعات در سیستم عامل اپل به اندروید را ساده‌تر کرده و تا سال ۲۰۲۵ ویژگی‌هایی نظیر آن را در اختیار کاربران اپل قرار دهد. قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا در حال اجرایی شدن است و اکنون اپل مجبور است با ایجاد تغییرات در اکوسیستم خود این قوانین را رعایت کند. این قوانین تنها به تغییرات گفته شده نخواهد انجامید. این شرکت باید تغییراتی را در اپلیکیشن پیش فرض مسیریابی تا سال ۲۰۲۵ انجام دهد تا آن را با قوانین اتحادیه اروپا یکی کند. هنوز نحوه و زمان ایجاد این تغییرات توسط اپل در سطح جهانی اعلام نشده است. در واقع هنوز مشخص نیست کدام کاربران در موقعیت‌های جغرافیایی در کشورهای اتحادیه اروپا شامل دریافت این تغییرات خواهند شد.

در نهایت باید منتظر ماند تا ببینیم اپل راهکارهای جدید خود را چگونه برای تبعیت از الزامات قوانین اتحادیه اروپا در پیش گرفته و کدام یک از این تغییرات را در دسترس کاربران به صورت جهانی قرار می‌دهد. برای مثال ممکن است برخی از این تغییرات تنها به کاربران اروپایی تعلق داشته و برخی قابلیت‌های جدید نیز تنها به صورت انحصاری برای آنها در نظر گرفته شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال