اپل برای بهبود عملکرد دستیار صوتی سیری در زمینه‌ی ورزش، به دنبال استخدام مهندسانی جدید است

دستیار مجازی اپل که آن را با نام سیری می‌شناسیم، توانایی و عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته و بسیاری از کارهایی که به آن محول می‌شود را می‌تواند به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اما این امکان نیز وجود دارد تا بتوان عملکرد آن را بهتر از قبل نمود. به همین جهت اپل […]

دستیار مجازی اپل که آن را با نام سیری می‌شناسیم، توانایی و عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته و بسیاری از کارهایی که به آن محول می‌شود را می‌تواند به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اما این امکان نیز وجود دارد تا بتوان عملکرد آن را بهتر از قبل نمود. به همین جهت اپل به دنبال راهی برای تقویت کردن توانایی‌های سیری در بخش ورزشی می‌باشد و برای انجام این کار نیز در حال استخدام مهندسانی جدید است.

البته اپل نمی‌خواهد که مهندسان جدیدی که به استخدام خود در می‌آورد را تنها برای بهبود عملکرد سیری مورد استفاده قرار دهد، بلکه می‌خواهد با دانشی که از پیش دارد، سیری را به دیگر بخش‌های ممکن وارد کند. هدف اپل از تقویت کردن سیری کاملا مشخص است، آنها می‌خواهند دستیاری قدرتمند را برای مقابله با دستیارهای مجازی مایکروسافت و گوگل توسعه داده تا بتوانند کاربران بیشتری را سوی خود بکشانند. همچنین باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که در دستیار مجازی مایکروسافت، کورتانا، قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌ی ورزشی داشته و حتی قادر به پیش‌بینی نتیجه‌ی بسیاری از مسابقات نیز می‌باشد. همین موضوع و عملکرد بهتر کورتانا نسبت به سایر رقبا، می‌تواند دلیل بسیار خوبی برای اپل و تلاش برای بهبود عملکرد سیری در زمینه‌ی ورزشی باشد.

به هر حال اگر شما هم از علاقه‌مندان به ورزش هستید، باید بدانید که در آینده‌ی نزدیک، دستیار صوتی این شرکت می‌تواند اطلاعات بسیار زیادی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال