اپل 200 میلیون دلار در شرکت کورنینگ سرمایه گذاری می کند

اپل اعلام کرده است قصد دارد در شرکت کورنینگ 200 میلیون دلار سرمایه‎گذاری کند، شرکت آمریکایی دیگری که فناوری محبوب گوریلا گلس آن را به خوبی میشناسیم. این پول صرف” بخش توسعه و تحقیق کورنینگ، نیازهای مالی برای خرید تجهیزات و آخرین فناوری‎های پردازش شیشه می‎شود.” مدیر ارشد مالی اپل جف ویلیامز در خصوص این […]

اپل اعلام کرده است قصد دارد در شرکت کورنینگ 200 میلیون دلار سرمایه‎گذاری کند، شرکت آمریکایی دیگری که فناوری محبوب گوریلا گلس آن را به خوبی میشناسیم. این پول صرف” بخش توسعه و تحقیق کورنینگ، نیازهای مالی برای خرید تجهیزات و آخرین فناوری‎های پردازش شیشه می‎شود.” مدیر ارشد مالی اپل جف ویلیامز در خصوص این اقدام گفته است:

“کورنینگ نمونه‎ی عالی از یک تامین‎کننده است که به نوآوری خود ادامه داده و آن‎ها یکی از تامین‎کنندگان درازمدت نیازهای اپل بوده‎اند. این همکاری ده سال قبل با اولین نسل آیفون شروع شد و امروزه هر مشتری که یک آیفون یا آی‎پد در هر بخش از دنیا می‎خرد شیشه‎ای را لمس می‎کند که در آمریکا توسعه یافته است. ما به همکاری در طول این سال‎ها افتخار می‎کنیم و قصد سرمایه‎گذاری بیشتر در شرکت کورنینگ را داریم که چنین میراث غنی از اعمال ساخت نوآورانه را در اختیار دارد.”

از زمان تولید اولین نسل آیفون یعنی سال 2007، اپل و کورنینگ از روابط استراتژیک سالمی بهره برده‎اند. گرچه، اگر در فکر این هستید که دلیل این سخاوت ناگهانی اپل چیست، بایستی گفت اقدام اپل بخشی از طرح جدید Advanced Manufacturing Fund (سرمایه تولید پیشرفته) است. این طرح چند روز قبل توسط تیم کوک معرفی و هدف اصلی آن سرمایه‎گذاری به مقدار حداقل 1 میلیارد دلار در شرکت‎های تولیدی مستقر در آمریکا است.

این اقدام اپل بسیار جالب است چون هدف نهایی آن‎ها حمایت کسب و کارهای بومی آمریکا است. اهالی کوپرتینو ادعا می‎کنند طرح آن‎ها برای دو میلیون شغل در آمریکا مزیت خواهد داشت، از جمله 450 هزار شرکتی که در زنجیره‎ی تامین خود اپل قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال