اپل قصد دارد بندهای اپل‎واچ را به قابلیت‎های بیشتری مجهز کند

در حال حاضر بندهای اپل‎واچ بیشتر جنبه‎ی ‎زیباشناسی دارد که با توجه به این‎که اپل ساعت‎هوشمند خود را  بیشتر به عنوان یک لوازم جانبی زیبا و شیک ارائه داده است تا یک گجت فناوری، منطقی به نظر می‎آید. ظاهرا قرار است در این قضیه تغییری ایجاد شود چون اپل براساس پتنتی که به تازگی کشف شده […]

در حال حاضر بندهای اپل‎واچ بیشتر جنبه‎ی ‎زیباشناسی دارد که با توجه به این‎که اپل ساعت‎هوشمند خود را  بیشتر به عنوان یک لوازم جانبی زیبا و شیک ارائه داده است تا یک گجت فناوری، منطقی به نظر می‎آید.

ظاهرا قرار است در این قضیه تغییری ایجاد شود چون اپل براساس پتنتی که به تازگی کشف شده به دنبال بررسی ایده‎های مختلف برای تولید بندهای ساعت با قابلیت‎های بیشتر برای اپل‎واچ است. در پتنت اپل، صحبت در رابطه با این است که چطور بندها در اپ‎واچ برای نشان دادن اطلاعات، هشدار دادن به کاربران در رابطه با نوتیفیکیشن‎ها/ یادآورها استفاده می‎شوند یا حتی پیشرفت عملکردهایی مانند کرنومتر، درصد دانلود یک فایل، تعداد قدم‎های طی شده و موارد متعدد دیگر را نشان می‎دهند.

این بندها در عملکرد نمایشگرها اختلال ایجاد نمی‎کنند بلکه صحبتی در رابطه با استفاده از یک شاخص شنیده می‎شود که در آن تنها قسمتی از بند روشن خواهد شد. این اولین مرتبه‎ای نیست که اشاره شده اپل قصد دارد قابلیت‎های بیشتری به بندهای ساعت‎هوشمند خود اضافه کند. این شرکت سال گذشته نسبت به درخواست پتنتی اقدام کرد که انتقال موتور لمسی را به خود بند در نظر گرفته بود تا در نتیجه با محصولی با ضخامت کمتر روبرو باشیم.

گرچه صحبت در مورد پتنت‎ها است و هیچ تضمینی دال بر این وجود ندارد که به حقیقت خواهند پیوست و شاید در نسل 3 اپل‎واچ شاهد بندهایی با قابلیت‎های بیشتر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال