بندهای نسل قبل اپل‌واچ برای سری جدید نیز قابل استفاده است

شاید شما جزو خریداران نسل اول اپل‎واچ باشید و شاید پول زیادی نیز صرف خریداری یکی از بندهای گران‎قیمت آن کرده باشید. حالا به دنبال عرضه‎ی نسل دوم اپل‎واچ این سوال در ذهن شما شکل می‎گیرد که آیا بندهای قدیمی دیگر به درد نمی‎خورند و دوباره باید بند جدیدی خرید؟ شرکت اپل به این سوال […]

شاید شما جزو خریداران نسل اول اپل‎واچ باشید و شاید پول زیادی نیز صرف خریداری یکی از بندهای گران‎قیمت آن کرده باشید. حالا به دنبال عرضه‎ی نسل دوم اپل‎واچ این سوال در ذهن شما شکل می‎گیرد که آیا بندهای قدیمی دیگر به درد نمی‎خورند و دوباره باید بند جدیدی خرید؟

شرکت اپل به این سوال پاسخ منفی می‎دهد. طبق گفته‎ی وب‎سایت iMore، به نظر می‎رسد که اپل در نسل دو اپل‎واچ دقیقا همان شیار و قلاب اتصال را استفاده کرده است، یعنی بند گران‎قیمت میلانس لوپ شما بی استفاده نخواهد بود و شما می‎توانید نسخه‎ی اسپورت نسل دو اپل‎‌واچ را خریداری و بند آن را با میلانس لوپ برای داشتن ساعتی با ظاهر کلاسیک‎تر تعویض کنید.

نگرانی برخی از کاربران قابل درک است. شرکت‎های مختلف به دنبال معرفی محصولات جدید، طراحی و قسمتی از ابعاد آن را تغییر می‎دهند و همین امر باعث می‎شود که لوازم جانبی قدیمی با مدل‎های جدید سازگاری نداشته باشند، ولی اپل همواره تمرکز بر تجربه‎ی کاربری داشته است و همین تفکر باعث رفع نگرانی می‎شود. تغییراتی که اپل در نسل جدید گجت پوشیدنی خود داده است همگی در بحث سخت‎افزار آن دیده می‎شوند.

شایعاتی مبنی بر این وجود دارد که سری دوم اپل‎واچ دارای نمایشگری با ضخامت کمتر باشد و با آ‎ن‎که این ادعا ممکن است درست باشد، به نظر نمی‎آید که بر روی طراحی خارجی این ساعت تاثیری داشته باشد. در حال حاضر پیشفروش اپل‎واچ 2 شروع شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال