مدیاتک برای تولید شارژرهای بدون سیم با اپل همکاری می‌کند

اگرچه بسیاری از سازندگان و تولیدکنندگان تلفن‌های همراه به استفاده از سیستم شارژ بدون سیم روی آورده‌‌اند، هنوز هم برخی از سازندگان هستند شارژ دستگاه به کمک سیم را ترجیح می‌دهند. در این حالت، لوازم جانبی بسیار زیادی وجود دارد اما همیشه پشتیبانی رسمی و استفاده از وسایلی که توسط سازندگان مطرح ساخته می‌شود، می‌تواند بهتر […]

اگرچه بسیاری از سازندگان و تولیدکنندگان تلفن‌های همراه به استفاده از سیستم شارژ بدون سیم روی آورده‌‌اند، هنوز هم برخی از سازندگان هستند شارژ دستگاه به کمک سیم را ترجیح می‌دهند. در این حالت، لوازم جانبی بسیار زیادی وجود دارد اما همیشه پشتیبانی رسمی و استفاده از وسایلی که توسط سازندگان مطرح ساخته می‌شود، می‌تواند بهتر باشد.

با توجه به اطلاعات جدیدی که توسط وب‌سایت دی‌جی تایمز منتشر شده، اپل و مدیاتک در تعاملی با یکدیگر قصد تولید شارژرهای بدون سیم را دارند. البته باید اشاره کنیم که قرار نیست از این وسیله و یا سیستم آن به صورت مستقیم برای آیفون استفاده شود اما به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد وسیله‌ای را به کمک مدیاتک تولید کند که بتواند آیفون را به صورت بدون سیم شارژ کند.

شاید بتوانیم این مورد را یک وسیله جانبی رسمی از سوی اپل همچون یک کیف مخصوص برای شارژ بدون سیم آیفون در نظر بگیریم، چیزی همانند دیگر وسایل جانبی که پیشتر اپل به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار داده است. چنین اقدامی از سوی اپل می‌تواند بسیار جذاب باشد چرا که سازندگان قصد ندارند از آن به صورت مستقیم برای آیفون استفاده کنند. شاید چنین کاری برای سنجیدن واکنش کاربران نسبت به وجود چنین سیستمی برای آیفون باشد.

هنوز مشخص نشده که اپل چه زمانی این شارژر بدون سیم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال