آگهی کسب و کارها

سریعترین شارژر های بازار در دستان شیائومی

شیائومی از برندهای قدرتمند در صنعت و تکنولوژی است و در چند سال اخیر نیز موفقیت های بسیاری را از آن خود کرده است. شارژرهای اصل شیائومی از با کیفیت ترین شارژرهای بازار شناخته می شوند و انواع مختلف دیواری، وایرلس و … دارند. در ادامه مطلب می خواهیم سریع ترین شارژهای شیائومی موجود در […]

شیائومی از برندهای قدرتمند در صنعت و تکنولوژی است و در چند سال اخیر نیز موفقیت های بسیاری را از آن خود کرده است. شارژرهای اصل شیائومی از با کیفیت ترین شارژرهای بازار شناخته می شوند و انواع مختلف دیواری، وایرلس و … دارند. در ادامه مطلب می خواهیم سریع ترین شارژهای شیائومی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید دارید و یا می خواهید با این شارژرها آشنا شوید، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی انواع مدل شارژهای شیائومی

شیائومی انواع شارژها را با کیفیت ساخت بالا و قیمت های متفاوت به بازار جهانی عرضه کرده است تا خریداران بر حسب بودجه خود و کیفیت مورد انتظار از شارژر، یک گزینه را برای خرید انتخاب کنند. انواع شارژهای سریع شیائومی در ادامه معرفی می شوند :

کابل شارژ و آداپتور

مدل های مختلفی از کابل شارژر و آداپتور با قابلیت فست شارژ توسط برند چینی شیائومی تولید شده اند. شما با خرید فست شارژر شیائومی می توانید گوشی خود را در کمتر از نیم ساعت شارژ کنید البته باید گوشی نیز قابلیت پشتیبانی از فست شارژر را داشته باشد.

شارژر وایرلس

شارژر وایرلس از طریق ایجاد میدان مغناطیسی قوی، تلفن همراه را شارژر می کند. با استفاده از این مدل شارژر شیائومی، با مشکلاتی مثل اتصال کوتاه و افزایش ناگهانی ولتاژ مواجه نخواهید شد و استندهای شارژر از آسیب دیدن موبایل در اثر قطعی مکرر برق، جلوگیری می کنند. اکثر گوشی های شیائومی نیز از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

پاور بانک شیائومی

اگر دانشجو یا شاغل هستید، یک پاور بانک برای شما لازم است تا در مواقعی که به برق دسترسی ندارید بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. برند چینی شیائومی، انواع پاور بانک را با ظرفیت های گوناگون طراحی کرده است و با داشتن یکی از این پاور بانک ها، هیچ وقت مشکل خاموشی گوشی نخواهید داشت.

خرید شارژر شیائومی فندکی ماشین

از شارژرهای برند شیائومی، شارژر فندکی را هم معرفی می کنیم. این شارژر، با آداپتوری که دارد برق 12 ولت اتومبیل را به برق 220 ولت شهری تبدیل می کند و با این فرایند، می توانید گوشی موبایل یا لپ تاپ خود را در ماشین شارژ کنید.

شارژ فندکی در انواع مدل های ساده، همه کاره و با قابلیت شارژ سریع توسط شرکت شیائومی تولید شده است که خرید یکی از این مدل ها بستگی به بودجه شما و انتظارتان از قابلیت های شارژر دارد.

سریع ترین شارژرهای شیائومی

پس از آشنایی با انواع مدل های شارژر شیائومی، در ادامه می خواهیم سریع ترین شارژرهای این برند را نیز به شما معرفی کنیم :

شارژر و کابل اصلی شیائومی 120 وات

از سریع ترین شارژرهای حال حاضر بازار، شارژر 120 واتی شیائومی است. این شارژر قادر است در زمان حدودی 20 دقیقه، یک باتری 5 هزار میلی آمپری را شارژ کند. شارژر معرفی شده در مدل دیواری طراحی شده است.

شارژر سریع اصلی شیائومی مدل MDY-08-E1

شارژر سریع اصلی شیائومی مدل MDY-08-E1 یکی دیگر از سریع ترین شارژرهای این برند است که دامنه ولتاژ 200 تا 240 ولت دارد. این شارژ نیز مانند شارژر فست 20 واتی تایپ سی زدمی مجهز به تراشه هوشمند می باشد و می تواند جریان برق را به صورت خودکار تنظیم کند. شارژر سریع اصلی شیائومی مدل MDY-08-E1 دارای بدنه کوچکی است و پورت USB خروجی آن، قابل اتصال به انواع لپ تاپ، گوشی و تبلت می باشد.

شارژر Xiaomi MDY-10-EF Fast Charger Wall Charger

در لیست سریع ترین شارژرهای شیائومی، شارژر Xiaomi MDY-10-EF Fast Charger Wall Charger را هم معرفی می کنیم. این شارژر دارای بدنه ای از جنس پلاستیک + ABS می باشد و ولتاژ بالایی دارد. البته باید بگوییم که دوشاخه شارژر معرفی شده مناسب پریزهای برق ایرانی نیست و باید از سری مخصوص آن استفاده کنید.

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EP به همراه کابل تبدیل USB-C

برای خرید شارژر شیائومی می توانید شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EP را هم انتخاب کنید که از انواع کابل های شارژ پشتیبانی می کند. با خرید این مدل شارژر، نیازی به خرید سری آن نخواهد بود زیرا دوشاخه آن با پریزهای برق ایرانی سازگاری دارد.

خرید شارژر شیائومی از موبوتعمیر

شارژهای فیک، باعث آسیب دیدن باتری گوشی و کاهش کارایی تلفن همراه می شوند ضمن اینکه طول عمر پایینی دارند و شما باید هر چند ماه یکبار یک شارژر جدید بخرید. از این رو، توصیه می شود با انتخاب یک فروشگاه معتبر، اصل شارژر را تهیه کنید. فروشگاه موبوتعمیر با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه فروش انواع لوازم جانبی گوشی، می تواند شارژ اصلی شیائومی را برای شما ارسال کند. می توانید انواع شارژرهای این فروشگاه را در وبسایت مشاهده کرده و سپس سفارش دهید.

salb-techna