اپل رسما iOS 10 و WatchOS 3 را عرضه کرد

طبق برنامه، اپل رسما iOS 10 را برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد منتشر کرد. جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل اپل برای گوشی‌های آیفون 5 و جدیدتر، نسل ششم آیپاد، آیپد 4 و آیپد ایر جدید و مدل‌های دیگر آیپد پرو به همراه آیپد میینی 2 و جدیدتر منتشر شده است. iOS 10 در حالی […]

طبق برنامه، اپل رسما iOS 10 را برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد منتشر کرد. جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل اپل برای گوشی‌های آیفون 5 و جدیدتر، نسل ششم آیپاد، آیپد 4 و آیپد ایر جدید و مدل‌های دیگر آیپد پرو به همراه آیپد میینی 2 و جدیدتر منتشر شده است. iOS 10 در حالی منتشر شده که ‌آیفون‌های جدید شرکت اپل، آیفون 7 و 7 پلاس از روز شنبه به صورت رسمی وارد بازار خواهند شد و به صورت پیش‌فرض این نسخه از سیستم‌عامل محبوب اپل را با خود یدک خواهند کشید.

چنانچه خبرهای گذشته مربوط به این نسخه را دنبال کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که iOS 10 دارای ویژگی‌های جدید بی‌شماری است. از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به این نسخه می‌توان به طراحی متفاوت صفحه‌ی قفل گوشی، اعلان‌های پیشرفته‌تر، تاچ سه بعدی گسترده‌، پشتیبانی از توسعه‌دهندگان سوم شخص برای دستیار صوتی Siri و کیبورد بهتر اشاره کرد.

اپل نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ساعت‌هوشمند خود را موسوم به WatchOS نیز منتشر کرده است. این نسخه به دارندگان اپل واچ اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را سریع‌تر از گذشته اجرا کرده و طراحی کاملا متفاوتی را نیز در بخش کنترل سنتر مشاهده کنند. فیس جدید Activity نیز برای ساعت‌های هوشمند اپل در این نسخه فراهم آمده و حالا کاربران می‌توانند از سیستم‌ پرداخت اپل هم در برنامه‌های سوم شخص استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال