اپل علاوه بر عرضه iOS 10.3.2، سایر سیستم‎عامل‎های خود را نیز به‎روزرسانی کرد

روز گذشته شرکت اپل نسخه‎های جدیدی برای تمامی پلت‎فرم‎های نرم‎افزاری متفاوت خود عرضه کرد. این سیستم‎عامل‎ها شامل iOS 10.3.2، watchOS 3.2.2, tvOS 10.2.1 و macOS Sierra 10.12.5 می‎شوند. تمرکز تمامی این به‎روزرسانی‎ها تنها در رفع چندین باگ بوده است. هیچ قابلیت‎ جدیدی به دنبال این آپدیت‎ها عرضه نشده است و کاربر پس از اعمال هرکدام […]

روز گذشته شرکت اپل نسخه‎های جدیدی برای تمامی پلت‎فرم‎های نرم‎افزاری متفاوت خود عرضه کرد. این سیستم‎عامل‎ها شامل iOS 10.3.2، watchOS 3.2.2, tvOS 10.2.1 و macOS Sierra 10.12.5 می‎شوند. تمرکز تمامی این به‎روزرسانی‎ها تنها در رفع چندین باگ بوده است.

هیچ قابلیت‎ جدیدی به دنبال این آپدیت‎ها عرضه نشده است و کاربر پس از اعمال هرکدام از این آپدیت‎ها متوجه‎ی رفتار بهتر دستگاه خود خواه یک آیفون، آی‎پد، آی‎پاد تاچ، اپل‎واچ، اپل تی‎وی یا مک‎بوک می‎شود.

با آن‎که این شرکت گزارش تغییر خاصی برای دیگر پلت‎فرم‎های خود منتشر نکرده است اما نسخه‎ی جدید macOS گفته می‎شود که مشکل وقفه‎ی صدا در زمان پخش صدا از طریق هدفون‎های یو‎اس‎بی را رفع می‎کند. هم‎چنین ظاهرا سازگاری Mac App Store با به‎روزرسانی‎های آینده بهتر شده است به همراه پشتیبانی افزوده برای به‎روزرسانی Creators Update ویندوز 10 با استفاده از Boot Camp.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال