اپل تمام اپلیکیشن‌های آنتی‌ویروس را از اپل استور حذف کرد!

ظاهرا اپل میخواهد با حذف اپلیکیشن‌های آنتی‌ویروس از اپل استور، عنوان کند که iOS به اندازه کافی امن است و نیازی به آنتی‌ویروس برای جلوگیری تخریب سیستم عامل یا دزدی اطلاعات توسط ویروس‌ها ندارد! شرکت Intego که توسعه دهنده‌ی اپلیکیشن معروف VirusBarrier است، اذعان داشته که اپل این نرم‌افزار را به بهانه‌ی واضح نبودن نام […]

ظاهرا اپل میخواهد با حذف اپلیکیشن‌های آنتی‌ویروس از اپل استور، عنوان کند که iOS به اندازه کافی امن است و نیازی به آنتی‌ویروس برای جلوگیری تخریب سیستم عامل یا دزدی اطلاعات توسط ویروس‌ها ندارد!

شرکت Intego که توسعه دهنده‌ی اپلیکیشن معروف VirusBarrier است، اذعان داشته که اپل این نرم‌افزار را به بهانه‌ی واضح نبودن نام و توضیحاتش بلاک کرده است، اما پس از تغییر در این دو مشخصه و آپلود مجدد اپلیکیشن، اپل دوباره آن را بلوکه کرده است.

اینطور که پیداست، این اتفاق برای چند شرکت دیگر که تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی هستند نیز افتاده است.

VirusBarrier درواقع یک اپلیکیشن برای اسکن کردن ایمیل‌ها و فایل‌های فضای ذخیره‌سازی ابری هست و ربطی به فایلهای خود دستگاه اپل ندارد، بنابراین می‌توان گفت اپل کار اشتباهی را پیش رو گرفته است.

البته این شرکت پشتیبانی و آپدیت این اپلیکیشن را ادامه خواهد داشت و اگر شما این اپلیکیشن را روی تلفن هوشمند یا تبلت خودتان داشته باشید، میتوانید آپدیت آن را دریافت کنید.

اما درصورتی که به هر طریقی این اپلیکیشن از روی دستگاه هوشمند شما حذف شود یا بخواهید برای اولین بار آن را نصب کنید، تنها راه برای این کار جیل بریک کردن دستگاه iOS ای شما خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال