هر آنچه که باید در مورد انواع لایسنس نود 32 بدانید!

هر چه که تکنولوژی پیشرفت می‌کند و نرم‌افزارهای جدیدتری به بازار عرضه می‌شوند، در کنار آن‌ها نیز بد افزارهایی به‌وجود می‌آیند که در اصطلاح عامیانه به آن‌ها ویروس گفته می‌شود. ویروس‌ها می‌توانند برای دستگاه‌های شما یک تهدید جدی محسوب شوند و باعث خرابی نرم‌افزارهای نصب شده شما بر روی کامپیوتر شخصی و یا لپ تاپ […]

هر چه که تکنولوژی پیشرفت می‌کند و نرم‌افزارهای جدیدتری به بازار عرضه می‌شوند، در کنار آن‌ها نیز بد افزارهایی به‌وجود می‌آیند که در اصطلاح عامیانه به آن‌ها ویروس گفته می‌شود. ویروس‌ها می‌توانند برای دستگاه‌های شما یک تهدید جدی محسوب شوند و باعث خرابی نرم‌افزارهای نصب شده شما بر روی کامپیوتر شخصی و یا لپ تاپ شما شوند. اما برای این‌که از چنین خطراتی جلوگیری شود راه‌کاری وجود دارد ؟!

در جواب این سوال باید گفت که از حدودا 3 دهه پیش که تکنولوژی در سراشیبی پیشرفت قرار داشت، برخی از شرکت‌ها برای این‌که از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای نصب شده بر روی آن‌ها در برابر افرادی هم‌چون مجرمان سایبری محافظت کنند، نرم‌افزارهایی تحت عنوان آنتی ویروس (Anti Virus) را روانه بازار کردند تا با این‌کار جلوی چنین تهدیداتی سیستمی را بگیرند.

با وجود ارائه چنین نرم‌افزارهایی تا حد زیادی از به‌وجود آمدن خطرات سیستمی جلوگیری می‌شود. همچنین سیستم عامل‌هایی هم‌چون ویندوز در نسخه‌های آخر خود که برای  کاربران عرضه کرده‌اند به شما این امکان را می‌دهند که به کمک برخی از نرم‌افزارهای داخلی باعث ایجاد امنیت بیشتر سیستم شما و نرم‌افزارهای آن شوند.

اما وقتی‌که می‌خواهید یک نرم‌افزار آنتی ویروس را خریداری کنید به این نکته توجه کرده‌اید که آیا لایسنس درستی را برای آن تهیه کرده‌اید تا بتوانید از تمامی امکانات آنتی ویروس خود استفاده کنید یا خیر ؟!

ما در بنیان سافت برای پاسخ به این سوال مهم در تلاش هستیم که همیشه بهترین و به‌روزترین لایسنس آنتی ویروس‌ها در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی راحت از آنتی ویروس خود در مقابل تهدیدات سیستمی استفاده کنید.

همچنین ما در تیم بنیان سافت قصد داریم در ادامه این مطلب آنتی ویروس نود 32 و انواع لایسنس‌های آن‌را به‌شما معرفی کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین نوع لایسنس را برای آنتی ویروس خود تهیه کنید. پس اگر قصد خرید آنتی ویروس نود 32 و یا لایسنس آن‌را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته‌باشید.

معرفی آنتی ویروس نود 32 (ESET NOD32)

آنتی ویروس نود 32آنتی ویروس نود 32 یکی از پرطرفدارترین ابزار‌های مقابله با ویروس‌ها و تهدیدات سیستمی است که به‌نوعی می‌توان آن‌را پرچمدار محصولات شرکت بزرگ ESET بنامیم. نود 32 با وجود 100 میلیون کاربری که در سطح دنیا دارد یکی از محبوب‌ترین آنتی ویروس‌ها است. سرعت و تطبیق پذیر بالای آنتی ویروس NOD32 نسبت به دیگر رقبا را می‌توان دلیل اصلی وجود کاربران زیاد آن دانست.

پس با نصب این آنتی ویروس همیشه این اطمینان را خواهید داشت که دستگاه شما و برنامه‌های نصب شده بر روی آن از امنیت لازم برخوردار خواهند بود. آنتی ویروس نود 32 ویژگی‌های کاربردی بسیار زیادی دارد که باعث می‌شود خرید آن‌را در صدر گزینه‌های انتخابی خود برای تهیه یک آنتی ویروس مطمئن قرار دهید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین‌ ویژگی‌های این آنتی ویروس اشاره کرده‌ایم :

  • شما می‌توانید آنتی ویروس نود 32 را بر روی بسیاری از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل ویندوز به‌راحتی نصب کنید و امنیت لازم را برای دستگاه و نرم‌افزارهای خود ایجاد کنید.
  • آنتی ویروس نود 32 به‌شما این امکان را می‌دهد تا از آن در خانه و یا شرکت خود استفاده کنید.
  • یکی از بهترین ویژگی‌های نود 32 این‌است که با به‌روز رسانی‌های متعدد و پی در پی که ارائه می‌کند، همیشه برای مقابله با جدیدترین ویروس‌ها و تهدیدات امنیتی به‌وجود آمده، آماده خواهد بود.
  • نود 32 همراه با روشن کردن دستگاه به‌صورت اتوماتیک فعال و اجرا می‌شود و نیاز به فعال ‌سازی دستی آن نخواهید داشت.
  • آنتی ویروس نود 32 می‌تواند کدهای مخرب نرم‌افزارها را بررسی کند و از ورود آن‌ها به دستگاه شما جلوگیری کند.
  • این آنتی ویروس از قابلیتی بهره می‌برد که می‌تواند به‌صورت خودکار برنامه‌های مخربی که در حافظه دستگاه شما وجود دارند را پاک کند.
  • NOD32 تمامی راه‌های نفوذ ویروس‌ها به سیستم شما را هم‌چون HTTP، SMTP، POP3 و … مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • نود 32 را می‌توانید بر روی گوشی و یا تبلت خود نیز نصب کنید و دستگاه‌های خود را در برابر ویروس‌ها و تهدیدات امنیتی مصون نگه دارید.
  • رابط کاربری آن در مقایسه با رقبای دیگر بسیار کاربر پسندانه (User Friendly) است.
  • یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های آنتی ویروس نود 32 این‌است که شما برای نصب آن تنها به حدودا 700 مگابایت فضای داخلی احتیاج دارید، همچنین در زمان اجرا فقط 100 مگابایت از حافظه رم شما درگیر خواهد شد. با توجه به این موضوع می‌توان متوجه شد که چرا سرعت اجرا و عملکرد این آنتی ویروس نسبت به دیگر رقبا بهتر است.

انواع لایسنس‌های نود 32

با توجه به این‌که افراد سودجوی بسیار زیادی با فروش لایسنس‌های جعلی از اعتماد مشتریان سوء استفاده کرده‌اند، کاربران به‌واقع نمی‌دانند که از کجا می‌توانند لایسنس اصلی و معتبری که مورد تایید این آنتی ویروس باشد را تهیه کنند. تیم بنیان سافت با سال‌ها تجربه در امر ارائه لایسنس‌های اصلی برای نرم‌افزارهای مهم و حیاتی هم‌چون نود 32 این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید با خیالی آسوده خرید لایسنس نود 32 اصلی را به‌راحتی انجام دهید.

از این‌رو قصد داریم در ادامه شما را با انواع لایسنس‌های نود 32 بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید به‌راحتی اقدام به خرید آن‌ها کنید. لایسنس‌ها دو نوع تک کاربره و چند کاربره دارند و شامل 4 بخش 5 حرفی هستند که از اعداد و حروف تشکیل شده‌اند. در ادامه به انواع لایسنس‌های نوع 32 اشاره خواهیم کرد :

لایسنس رایگان یا تریال (Terial)

اکثر مواقع یک لایسنس رایگان توسط شرکت‌های ارائه دهنده محصولات برای نرم‌افزارها در نظر گرفته می‌شود که معمولا 30 روزه هستند و برای تعدادی مشخص از افراد قابل استفاده هستند. اما شرکت ESET با توجه به این‌که می‌خواهد محصولات خود را به‌فروش برساند سخت‌گیری های بیشتری در مورد نسخه‌های آزمایشی محصولات خود به‌خرج می‌دهد و گاهی اجازه استفاده از لایسنس‌های تقلبی و 30 تا 90 روزه که کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان از امکانات نود 32 بهره ببرند را نمی‌دهد و آن‌ها را مسدود می‌کند.

با استفاده از لایسنس تریال هزینه‌ای را نمی‌پردازید اما اعتبار لایسنس محدود به 30 و یا نهایتا 90 روز است. در عین‌حال پیدا کردن لایسنس Trial بسیار زمان‌بر خواهد بود.

لایسنس کرک شده

این نوع از لایسنس‌ها با کرک نرم‌افزار نود 32 و تغییر مسیر فایل‌های مربوط به آن برای آپدیت، به کاربران ارائه می‌شوند. نود 32 معمولا به دو روش کلی کرک می‌شود که به شرح زیر هستند :

  1. استفاده از فعال ساز : در این روش کاربران بعد از این‌که آنتی ویروس نود 32 را نصب کردند برای فعال سازی آن مسیر آپدیت نرم‌افزار را از سرور اصلی به سرور داخلی منتقل می‌کنند. به این ترتیب برنامه قابل استفاده خواهد بود و دیگر ماژول‌های مربوط به آن از سرور اصلی آپدیت نخواهند شد.
  2. کرک کردن نرم‌افزار محصولات ESET : در این روش یکسری از افراد نرم‌افزارهای ESET را کرک می‌کنند اما برای دسترسی به آپدیت‌های آن می‌بایست سی‌دی مربوط به نرم‌افزار و یا لینک دانلود آن‌را در اختیار داشته‌باشید که پس از نصب بتوانید لایسنس آن‌را وارد کنید.

با این کار ممکن است هزینه کمتری شامل حال شما شود اما ممکن است دستگاه شما و فایل‌های رجیستری آن به خطر بیافتند. همچنین در بسیاری از مواقع شاهد این بوده‌ایم که اکثر امکانات آنتی ویروس غیر فعال هستند.

لایسنس اورجینال

بهترین انتخاب خرید لایسنس اورجینال است، چرا که این نوع از لایسنس‌ها از سرور اصلی آپدیت می‌شوند و آنتی ویروس شما به مدت یک سال در حالت محافظت شده (Protected) خواهد بود.

با وجود خرید لایسنس اورجینال شما با پرداخت یک بار هزینه برای مدت زمانی نسبتا طولانی می‌توانید از این آنتی ویروس استفاده کنید. دیگر نیازی به پیدا کردن لایسنس‌های رایگان و جعلی نخواهید داشت. همچنین سیستم شما را هیچ خطری تهدید نخواهد کرد و آپدیت‌های منظمی به شما ارائه خواهد شد.

لایسنس آنتی ویروس نود 32 را از کدام وبسایت خرید کنیم؟

همان‌طور که در این مطلب بیان شد، در اختیار داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند هم‌چون نود 32 می‌تواند خیال شما را تا حدود بسیار زیادی برای مقابله دستگاه شما و نرم‌افزارهایی که بر روی آن نصب کرده‌اید در برابر ویروس‌ها و تهدیدات امنیتی، راحت کند. در این مقاله تلاش تیم بنیان سافت بر این بود که شما را با آنتی ویروس نود 32 و همچنین انواع لایسنس‌های موجود برای آن بیشتر آشنا کنیم. امید است که مطالب ذکر شده به شما کمک کند که بتوانید بهترین لایسنس را خریداری کنید.

شما می‌توانید برای خرید لایسنس نود 32 به وب‌سایت بنیان سافت به آدرس (www.Bonyansoft.com) مراجعه کنید، به انواع لایسنس‌های نود 32 و همچنین دیگر نرم‌افزارهای کاربردی هم‌چون آفیس دسترسی داشته‌باشید و با اطمینان خاطر برای خرید آن‌ها اقدام کنید.