با پورت USB C آیفون ۱۵ می توان اپل واچ و ایرپاد را نیز شارژ کرد

با معرفی آیفون ۱۵ اکنون پورت USB C به محصولات اپل راه پیدا کرده است. با استفاده از این پورت اکنون می توان به طور مستقیم ایرپاد و اپل واچ را نیز شارژ کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به کارگیری پورت USB C در آیفون به جای لایتنینگ مزایای زیادی دارد […]

با معرفی آیفون ۱۵ اکنون پورت USB C به محصولات اپل راه پیدا کرده است. با استفاده از این پورت اکنون می توان به طور مستقیم ایرپاد و اپل واچ را نیز شارژ کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به کارگیری پورت USB C در آیفون به جای لایتنینگ مزایای زیادی دارد که یکی از آنها شارژ دیگر لوازم دارای این پورت است. البته اکنون دیگر امکان استفاده از لوازم جانبی آیفون با پورت لایتنینگ وجود ندارد. اما اپل این مشکل را با عرضه یک دانگل USB C حل کرده است.

در حال حاضر امکان شارژ اپل واچ و ایرپاد اپل با کمک کابل USB C به USB C وجود دارد. اپل از کیس شارژ جدید ایرپاد پرو نیز رونمایی کرده است که امکان شارژ آن با آیفون ۱۵ وجود دارد. مک ها نیز می توانند. با پورت USB C ایرپاد و اپل واچ را شارژ کنند. این ویژگی در بین محصولات اپل تازه است. زیرا پیش از این امکان شارژ محصولات جانبی با آیفون ها وجود نداشت.

این ویژگی می تواند در زمان در دسترس نبودن برق مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین امکان استفاده از لوازم جانبی مشترک را نیز ایجاد خواهد کرد. در مدل پرو آیفون ۱۵ از درگاه USB 3 استفاده شده که می تواند سرعت انتقال داده ۱۰ گیگابایت بر ثانیه را فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال