اپل واچ سری ۱۰ می تواند روی آپنه خواب نظارت داشته باشد

در گزارش اخیر بلومبرگ اعلام شد اپل واچ سری ۱۰ مجهز به قابلیت های سلامتی جدید از جمله آپنه خواب است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود اینکه اپل واچ سری ۹ به تازگی معرفی و عرصه شده است، اما اکنون گزارش هایی در مورد مشخصات اپل واچ سری ده منتشر […]

در گزارش اخیر بلومبرگ اعلام شد اپل واچ سری ۱۰ مجهز به قابلیت های سلامتی جدید از جمله آپنه خواب است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود اینکه اپل واچ سری ۹ به تازگی معرفی و عرصه شده است، اما اکنون گزارش هایی در مورد مشخصات اپل واچ سری ده منتشر شده است. سری جدید ساعت های هوشمند اپل می توانند علاوه بر فشار خون روی آپنه خواب نیز نظارت داشته باشند. به این ترتیب با یک گجت کامل از نظر ابزارهای سلامتی روبرو خواهیم بود.

گزارش اخیر بلومبرگ نشان می‌دهد اپل واچ سری ۱۰ روی فشار خون و آپنه خواب نظارت خواهد داشت. با وجود گزارش های مختلف در مورد ویژگی اندازه گیری قندخون در ساعت های اپل، این قابلیت به دیگر ساعت ها اضافه نشده و عملکرد آن مشابه دستگاه های پزشکی نخواهد بود. زیرا تنها می تواند تغییرات سطح قند خون را نشان دهد. به طوری که در صورت ورود کاربران به مرحله پیش دیابت به آنها هشدار داده خواهد شد. در این ویژگی در طیف سنج جذبی مادون قرمز موج کوتاه استفاده شده است. با تابش نور روی رگ های خونی و سلول ها از طریق پوست، از روی بازتابش نور می توان قند خون را اندازه گیری کرد.

طبق گزارش بلومبرگ ، امکان اضافه شدن قابلیت نظارت روی قند خون از زمان عرضه اولین ساعت اپل در این شرکت در حال بررسی بوده است. در آن زمان که به اواخر دوران مدیرعاملی استیو جابز مربوط میشود، وی چند تن از مدیران این شرکت را برای بررسی این موضوع و امکان اضافه کردن این قابلیت به ساعت های هوشمند به صورت غیرتهاجمی مامور کرده بود. اما در حال حاضر هنوز این ویژگی در ساعت های اپل وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال