اپل واچ سری ۹ با ظاهری مشابه نسل قبل و با پردازنده سریع‌تر رونمایی شد

اپل واچ سری ۹ مجهز به پردازنده قدرتمند و سنسورهای بهبود یافته توسط اپل معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل بنا به رسم هر ساله خود در کنار معرفی آیفون‌های جدید از اپل واچ سری ۹ با پردازنده قدرتمند رونمایی کرد. در تیزر معرفی این ساعت ابتدا کمک‌های این ساعت […]

اپل واچ سری ۹ مجهز به پردازنده قدرتمند و سنسورهای بهبود یافته توسط اپل معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل بنا به رسم هر ساله خود در کنار معرفی آیفون‌های جدید از اپل واچ سری ۹ با پردازنده قدرتمند رونمایی کرد. در تیزر معرفی این ساعت ابتدا کمک‌های این ساعت هوشمند به افراد و کاربران خود در نجات از مرگ به نمایش درآمد. تشخیص و تماس به موقع اپل واچ با واحدهای خدماتی در این تیزر تبلیغاتی نشان دهنده اهمیت این ساعت‌ها و همچنین هوشمند بودن آنها بوده است.

اپل در ساعت جدید خود از طراحی خمیده مشابه نسل قبل استفاده کرده است. البته تراشه به کار رفته در آن باز طراحی شده می‌تواند در عملکردهای گرافیکی تا ۳۰ درصد سریعتر و در پردازش‌های عصبی نیز تا دو برابر بهتر واکنش نشان دهد.

با معرفی اپل واچ سری جدید اکنون می‌توان به راحتی به دستیار صوتی سیری دسترسی داشت. اندازه ساعت‌های جدید نیز مشابه نسل پیشین بوده و در آن از سنسور سنجش اکسیژن بهبود یافته استفاده شده است. همچنین سنسور تشخیص تصادف و سنجش ضربان قلب نیز پیشرفته‌تر شده که با سیستم عامل جدید این دستگاه کامل‌تر خواهند شد. علاوه بر بهبود ویژگی‌های قبلی قابلیت جدیدی به نام ژست‌های حرکتی نیز به این ساعت اضافه شده که می‌تواند برای موارد مختلف شخصی سازی شود.

از ویژگی های ساعت جدید اپل واچ سری ۹ نسبت به نسل قبل می‌توان به ویژگی جستجوی آیفون‌های گمشده در خانه شارژ سریع‌تر و همچنین ضبط حرکات ورزشی از جمله دوچرخه سواری اشاره کرد. صفحه نمایش ساعت جدید دارای میزان روشنایی حداکثر ۲۰۰۰ نیت است که یک عدد ارزشمند در بین ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال