احتمالا اپل در هدست واقعیت ترکیبی خود از ۱۵ ماژول دوربین استفاده خواهد کرد

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل اعلام کرد این شرکت در سال ۲۰۲۲ هدست واقعیت ترکیبی خود را با ۱۵ دوربین ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تحلیلگر فناوری مینگ چی کو اخیرا اعلام کرد هدست واقعیت ترکیبی اپل برای سخت افزار خود از ۱۵ دوربین استفاده می کند. بدین […]

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل اعلام کرد این شرکت در سال ۲۰۲۲ هدست واقعیت ترکیبی خود را با ۱۵ دوربین ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تحلیلگر فناوری مینگ چی کو اخیرا اعلام کرد هدست واقعیت ترکیبی اپل برای سخت افزار خود از ۱۵ دوربین استفاده می کند. بدین ترتیب این هدست در رده بالاتری از مدل‌های کنونی قرار می گیرد. محصولات واقعیت مجازی و افزوده در حال حاضر نهایتا به پنج دوربین مجهز هستند.

قرار است شرکت Largen ۸ ماژول دوربین مورد استفاده در این هدست را تأمین کند. این هشت ماژول به ترتیب در اطراف کلاه قرار گرفته و کمک می کند تا کاربر آسان تر از واقعیت مجازی خارج شود. نمایشگر های میکرو LED با رزولوشن بالا به کاربر کمک می کند تا اطراف خود را با استفاده از تصاویر خارجی درون نمایشگرها ببیند.

۶ دوربین دیگر به کار گرفته شده در این هدست برای تامین بیومتریک های خلاقانه است. البته هنوز مشخص نیست که شامل بیومتریک های امنیتی مانند فیس آیدی نیز خواهد شد یا خیر. یک دوربین دیگر نیز با هدف شناسایی محیط درون استفاده خواهد شد. درون این هدست پردازنده و فضای ذخیره سازی مخصوص اپل استفاده خواهد شد و قادر است بدون اتصال به هیچ دستگاهی کار کند.

مینگ چی کو پیش‌بینی کرده به دلیل وجود سخت افزارهای قدرتمند مانند ۱۵ ماژول دوربین این محصول واقعیت مجازی از عملکرد خارق العاده‌ای برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال