گام جدید اپل برای حمایت از محیط زیست؛ حذف لوازم جانبی چرمی آیفون و اپل واچ

پیش از این خبر حذف کیس‌های چرمی سری آیفون ۱۵ منتشر شده بود. گزارش‌های جدید نیز نشان می‌دهد بندهای چربی اپل واچ نیز قرار است از این پس دیگر تولید نشوند. به نظر می‌رسد این تصمیمات با هدف کمک به حفظ محیط زیست و محافظت از آن انجام گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

پیش از این خبر حذف کیس‌های چرمی سری آیفون ۱۵ منتشر شده بود. گزارش‌های جدید نیز نشان می‌دهد بندهای چربی اپل واچ نیز قرار است از این پس دیگر تولید نشوند. به نظر می‌رسد این تصمیمات با هدف کمک به حفظ محیط زیست و محافظت از آن انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن از بلومبرگ معتقد است اپل کیس ‌های چرمی سری آیفون ۱۵ را از رده خارج کرده و همچنین بندهای چرمی اپل واچ را نیز کنار می‌گذارد. البته این تصمیم جدید ممکن است به همکاری اپل با برند لوکس هرمس خدشه وارد کند. گرمن گفته است اپل بندهای چرمی اپل واچ را با تخفیف ۹۰ درصدی به کارمندان خود داده است. فروش این بندها با چنین تخفیف بالایی نشان دهنده این موضوع است که اپل قصد دارد انبارهای خود را از این کالا تخلیه کند.

گرمن در گزارش خود اعلام کرد برخی از بندهای فروخته شده ۸۵۰ دلار قیمت داشته است. با تخفیف گذاشته شده قیمت آن به ۸۵ دلار رسیده است. پست گرمن در شبکه اجتماعی ایکس نشان می‌دهد اپل علاوه بر بندهای اپل واچ لوازم دیگری مانند داک شارژ مگ سیف را نیز با تخفیف‌های سنگین ارائه کرده است.

دلیل اصلی حذف این نوع لوازم جانبی به سیاست‌های محیط زیستی این شرکت مربوط می‌شود. البته بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل کیفیت بالای این محصولات آنها را خریداری می‌کنند. میزان کربن تولید شده در ساخت این محصولات زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال