طراحی نرم‌افزار مقایسه محصولات ایرانی و خرید آنلاین توسط محققان قزوینی

نرم‌افزاری که با استفاده از آن به صورت آنلاین محصولات را به راحتی مقایسه و برترین آن را برای خرید انتخاب کرد، توسط محققان دانشگاه آزاد قزوین طراحی شده است. طبق اظهارات محمد اکبری، سرپرست تیم طراحی این نرم‌افزار و از محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، این اولین سایتی است که در دنیا امکان […]

نرم‌افزاری که با استفاده از آن به صورت آنلاین محصولات را به راحتی مقایسه و برترین آن را برای خرید انتخاب کرد، توسط محققان دانشگاه آزاد قزوین طراحی شده است.

طبق اظهارات محمد اکبری، سرپرست تیم طراحی این نرم‌افزار و از محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، این اولین سایتی است که در دنیا امکان مقایسه محصولات را برای مشتریان فراهم می‌کند.

وی گفت: حدود یک سال است که این نرم‌افزار برای خرید راحت و انتخاب بهترین محصول راه‌اندازی شده است. در این نرم افزار، تک تک اطلاعات از ارزش غذایی تا قیمت و هر موردی که مربوط به محصولات غذایی است، قابل رویت برای مشتریان خواهد بود.

اکبری با اشاره به اینکه قابلیت امتیاز دهی محصولات در این نرم‌افزار برای مشتری گفت: به عنوان مثال یک مشتری از یک محصول استفاده کرده و می‌تواند در خصوص کیفیت آن نظر بدهد تا مشتریان دیگر از نظرات استفاده کنندگان قبلی بهره ببرند.

وی مزایای این نرم‌افزار را قابلیت رتبه‌بندی و مقایسه کردن، ارتباط با تولیدکنندگان محصولات غذایی، مشاهده و مشارکت در نظردهی به محصولات و تماس با مشاوران و متخصصان تغذیه دانست.

اکبری تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار محصول غذایی ایرانی در این سایت وارد شده است و به زودی مردم می‌توانند از آن برای خرید آنلاین استفاده کنند.

وی با اشاره به تعامل با بسیاری از تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها برای ارائه خدمات به مردم، گفت: استفاده از این نرم‌افزار امکان خرید آنلاین را برای مشتریان ایجاد می‌کند. افزایش محبوبیت برند با پاسخگویی به مشتریان و شفاف سازی، افزایش آگاهی مشتریان با انتشار اطلاعات تکمیلی محصول، دسترسی به اطلاعات بازار سنجی از دیگر مزایای این نرم‌افزار محسوب می‌شوند.