چگونه موکت مناسب با بودجه و سلیقمون انتخاب کنیم؟

انتخاب موکت خارجی مناسب اگر قصد خرید موکت به عنوان کفپوش محل کار یا منزل مسکونی خود را دارید، پیش از انجام هر کاری به شما پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی در مورد قیمت و خرید موکت خارجی نیز به دست بیاورید. این پیشنهاد آن جا اهمیت پیدا می کند که اگر بخواهید موکت را برای […]

انتخاب موکت خارجی مناسب

اگر قصد خرید موکت به عنوان کفپوش محل کار یا منزل مسکونی خود را دارید، پیش از انجام هر کاری به شما پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی در مورد قیمت و خرید موکت خارجی نیز به دست بیاورید. این پیشنهاد آن جا اهمیت پیدا می کند که اگر بخواهید موکت را برای اماکن پر رفت و آمدی مانند محل کار استفاده کنید، خرید موکت خارجی می تواند برایتان بسیار سودمند باشد. چرا که این موکت ها برای اماکن پر تردد به گونه ای طراحی و تولید شده اند که تا سالیان سال کیفیت و دوام خود را حفظ کنند و با یک بار خرید این محصولات، تا سال ها از هزینه تعویض و نصب مجدد کفپوش بی نیاز خواهید شد. از این رو داشتن آگاهی در مورد قیمت و خرید موکت خارجی می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

موکت تایل خارجیاگر می خواهید برای منزل مسکونی یا اتاق کودک خود موکت خریداری کنید، پیش از همه چیز به بودجه خود توجه کنید. موکت های خارجی برای هر کاربری، قیمت بالایی دارند و این انتخاب می تواند برایتان گران تمام شود. اما انتخاب موکت خارجی برای مصارف خانگی مزایایی نیز دارد. قیمت و خرید موکت خارجی مسکونی می تواند تضمین کننده سلامت کودک دلبند شما باشد، چرا که این موکت ها دارای استانداردهای مهمی از جمله استاندارد آسم و آلرژی هستند که به ویژه برای کودکان و افراد دارای بیماری های تنفسی اهمیت بالایی دارد. همچنین نرمی و لطافت موکت های خارجی به دلیل نوع الیاف استفاده شده در آنها با نمونه های داخلی متفاوت است و در صورتی که بودجه شما محدودیتی ندارد، به شدت از انتخاب موکت های خارجی به عنوان موکت مسکونی خود لذت خواهید برد.

فراموش نکنید که موکت خارجی می تواند زینت بخش سالن های کنفرانس، نمایشگاه های دائمی، گالری ها و سینماها باشد اما استفاده از این موکت برای نمایشگاه های موقت پیشنهاد نمی شود چرا که می توان با قیمت بسیار بسیار کمتر، موکت ها و کفپوش های مناسبی برای نمایشگاه های موقت خریداری کرد و استفاده از موکت های خارجی برای این کاربری هزینه گزاف و بیهوده ای خواهد بود.

انتخاب موکت اداری خارجی

شک نکنید. اگر محدودیت بودجه ندارید در این انتخاب شک نکنید. قیمت و خرید موکت اداری خارجی یکی از بهترین تصمیم های شما خواهد بود چرا که در طول سالیان زیاد با هر بار قدم زدن بر روی این کفپوش به درستی تصمیم خود ایمان خواهید آورد.

این موضوع فقط در مورد موکت خارجی صدق نمی کند. قمیت و خرید موکت اداری می تواند یک گزینه خوب باشد اگر که محل کار شما فضایی شلوغ و پر تردد است. استفاده از موکت به عنوان یکی از بهترین کفپوش های عایق صدا به طرز شگفت انگیزی از میزان آلودگی صوتی محل کار شما کم خواهد کرد. می توانید در محلی کار کنید که رفت و آمد و صدای پای دیگران تمرکز شما را بر هم نمی زند و افتادن یا کشیده شدن وسایل بر روی زمین صدای ناهنجار تولید نمی کند. تردید نکنید که در یک چنین فضایی تمرکز و دقت بیشتری بر روی وظایف محوله خواهید داشت و به طرز قابل توجهی کارآیی شما و همکارانتان افزایش پیدا خواهد کرد. استفاده از موکت داخلی یا خارجی برای فضای اداری یک انتخاب خوب است به شرطی که آگاهانه باشد. در هنگام اخذ اطلاعات در مورد قیمت و خرید موکت اداری، توجه کنید که حتما موکت مد نظر شما مناسب فضای اداری باشد. موکت های اداری عموما ویژگی های مشترک زیر را دارند:

  1. موکت های اداری در هر دو نوع تایل و رول موجودند. استفاده از موکت تایل اداری محبوبیت بیشتری دارد هر چند هزینه بالاتری نیز خواهد داشت.
  2. الیاف موکت اداری به صورت لوپ بافته می شوند. استفاده از موکت هایی با الیاف کات برای فضای اداری مناسب نیست.
  3. الیاف اداری می توانند از جنس پلی آمید یا پلی پروپیلن باشند. هر دوی این الیاف مقاومت خوبی در برابر تردد به موکت می دهند.
  4. نظافت و شستشوی موکت اداری ساده است چرا که عموما الیاف به گونه ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند که گرد و غبار و کثیفی را در خود محبوس نمی کنند.
  5. موکت تایل های اداری در مقایسه با موکت رول اداری عمر و دوام بیشتری دارند و آن، به دلیل استفاده از لایه زیرین مستحکم تر و با ثبات تر است.

با توجه به تمامی موارد گفته شده، از مزایای استفاده از موکت به عنوان کفپوش فضای اداری خود غافل نشوید.

انتخاب کفپوش ورزشی

قیمت و خرید کفپوش ورزشی بدون تردید یکی از تخصصی ترین خریدهایی خواهد بود که شما در طول عمر خود تجربه می کنید. درستی این انتخاب بسیار مهم است چرا که می تواند سالن شما را از رده سالن های معمولی و عادی به درجه سالن های استاندارد و با کیفیت ارتقا دهد. همچنین فراموش نکنید که سالن های ورزشی با کفپوش غیر استاندارد، اجازه و مجوز آغاز فعالیت نخواهند گرفت. اما چرا کفپوش سالن ورزشی تا این حد اهمیت دارد و بخشنامه و آئین نامه های گوناگون برای آن تدوین شده است؟

 واقعیت این است قیمت و خرید کفپوش سالن ورزشی به میزان قابل توجهی در سلامت ورزشکاران و کیفیت خوب بازی دخیل خواهد بود. می توانید در ذهن خود بازی بسکتبالی را تصور کنید که بر روی چمن مصنوعی انجام شود؟! تا چه جد این بازی سخت و بی کیفیت خواهد بود. یا تصور کنید که ورزشی مانند والیبال نشسته، به جای یک کفپوش با سطح ماملا صاف، بر روی کفپوشی مانند گرانول نجام شود. قطعا در پایان بازی تعداد مصدومان چشمگیر خواهد بود. پس مهم است که کفپوش سالن ورزشی ما به درستی، طبق آئین نامه فدراسیون ها و کاملا استاندارد و با کیفیت باشد.

اما خواندن و به یاد سپردن تمامی استانداردها و بخشنامه ها را فراموش کنید و به جای آن تنها شماره تماس شرکت کفپوشان را به یاد بسپارید. تیم حرفه ای کفپوشان در زمینه انواع کفپوش تخصصی تجربه خوبی دارد و کفوش های مورد تایید هر فدراسیون ورزشی را به شما معرفی خواهد کرد. همچنین با خرید از این مجموعه دیگر نگران کیفیت نصب یا پیدا کردن نصاب حرفه ای نیز نخواهید بود چرا که کفپوشان، پکیجی کامل و بی نقص را به شما ارائه خواهد کرد و از اولین گام برای تصمیم خرید کفپوش تا جشن رونمایی سالن ورزشی شما، در کنارتان خواهد بود.