کلید هوشمند چیست و چه ویژگی دارد؟

کلید و پریز برق یکی از لوازم ضروری و کاربردی در هر ساختمان و بنایی می‌­باشد که با جریان برق رابطه مستقیمی دارد و در انواع مختلفی و متنوع در بازار یافت می‌­شود. الکتروتک از جمله فروشگاه‌­های معتبری است که محصولات مربوط به کلید و پریز برق را در برندهای معروف و باکیفیت بفروش می­‌رساند. […]

کلید و پریز برق یکی از لوازم ضروری و کاربردی در هر ساختمان و بنایی می‌­باشد که با جریان برق رابطه مستقیمی دارد و در انواع مختلفی و متنوع در بازار یافت می‌­شود. الکتروتک از جمله فروشگاه‌­های معتبری است که محصولات مربوط به کلید و پریز برق را در برندهای معروف و باکیفیت بفروش می­‌رساند. آسیا الکتریک، فردان الکتریک، پارت الکتریک، فضل الکتریک، کلیدهای هوشمند، مدل­‌های بارانی و کارگاهی از جمله مدل­‌ها و برندهایی است که در الکتروتک با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب عرضه می­‌شود. در زمان خرید کلید پریز برق باید نکاتی را مدنظر داشته باشید مانند جنس(پلاستیکی، چرم، چوب، برنج، کریستال،جواهر)، ایمنی، قیمت و ظاهر کلید پریز و خرید از یک فروشگاه معتبر. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی قیمت انواع کلید پریز و کاربرد آن‌ها، در مجموعه الکتروتک بپردازیم.

قیمت انواع کلید پریز

مدل­‌های بارانی و کارگاهی کلید پریز یکی از محصولات مقاوم و ضد آب بوده که مانع رسیدن آب و رطوبت به سیم­‌کشی برق شده و به دلیل داشتن این مزیت در بازار از محبوبیت خوبی برخوردار می­‌باشد. در واقع چیزی که تعیین کننده قیمت انواع کلید پریز می­‌باشد ویژگی و موادی است که برای ساخت آن تعبیه شده است و تنها ظاهری زیبا نمی‌­تواند ملاک انتخاب ما باشد. قیمت این نوع کلید با توجه به قابلیت خاصی که دارد بسیار مناسب است. این مدل محصولات بیشتر بصورت روکار نصب شده و مقاوم در برابر جریان برق با ولتاژ بالا و دارای یک درپوش که بسیار مناسب محیط­‌های کارگاهی و فضای باز هستند. از جمله می­‌توان به کلید دوپل بارانی مدل برکه پارت الکتریک که بصورت روکار نصب می­‌شود اشاره داشت. انواع مختلفی از مدل­‌های بارانی در سایت الکتروتک با قیمتی مناسب موجود می­‌باشد که با توجه به نیاز خود می­‌توانید دست به انتخاب بزنید.

اولین تولیدکننده کلید و پریز با مغزی سرامیکی و انواع محافظ برق در خاورمیانه، برند معروف پارت الکتریک می­‌باشد. این شرکت در مدل­‌های متنوع تک پل، کلید دوپل، کلید زنگ و…کلید و پریزهای خود را در طرح­‌های مختلف روانه بازار می‌­نماید. با توجه به تنوع محصولات باکیفیت  پارت الکتریک، شما می‌­توانید برای آشنایی بیشتر و دانستن قیمت انواع کلید پریز به فروشگاه الکتروتک مراجعه کنید. زیرا تمامی محصولات با درج قیمت و مشخصات فنی در سایت ذکر شده است که به شما کمک می­‌کند راحت‌تر و سریع­‌تر محصول مورد نظر را خرید کنید. یکی از محصولات این شرکت پریز ارت­‌دار روکار یا توکار طرح قدیم است. به سیم اتصال به زمین ارت گفته می­‌شود و برای حفاظت از برق­‌گرفتگی و برقراری ایمنی در تجهیزات در نظر گرفته شده است.

کلید هوشمند چگونه کلیدی است و چه ویژگی دارد؟

 کلیدهای هوشمند جزو فناوری­‌های نوین بوده که از لحاظ عملکرد متفاوت‌تر و از لحاظ ظاهری شکیل‌­تر از کلیدهای قدیمی هستند. آنها با لمس انگشت کار می­‌کنند مانند کلید ترموستاتیک کولر آبی سلنا سدنا یا مدل ونوس سدنا که از یک صفحه تشکیل شده و از طریق کابل به دستگاه وصل می­‌گردد. همچنین دارای تایمر روشن و خاموش، تنظیم هوشمند پمپ و سیستم RCCB (جهت محاسبه اختلاف جریان رفت و برگشت در مدار) که می­‌تواند مانع از بروز آتش­سوزی شود و دیگر قابلیت‌­ها. انواع دیگری از کلیدهای هوشمند کولر آبی با قیمت­‌های مختلف نیز در بازار وجود دارند که به دلیل اهمیت و مزایایی که دارد باید از جاهای معتبر مانند الکتروتک خریداری شوند تا اصالت و سلامت فیزیکی آن تضمین گردد. باید بدانید دلیل تفاوت در قیمت انواع کلیدهای هوشمند نوع قابلیت‌­هایی است که در آن لحاظ شده است که در اینجا تنها به برخی از آنها اشاره کردیم.

یکی دیگر از برندهای معروف و معتبر در ایران، فردان الکتریک می­‌باشد که از تنوع محصولات و کیفیت مرغوب و استاندارد برخوردار بوده و به همین دلیل در بین مصرف­‌کنندگان خود محبوبیت و اعتبار خاصی دارد. مجموعه الکتروتک عرضه کننده محصولات فردان الکتریک(انواع کلید و پریز، محافظ کامپیوتر، محافظ یخچال، رابط چند شاخه و…)  با قیمتی مناسب می­‌باشد. مانند پریز برق بدون ارت روکار، پریز برق ارت­‌دار روکار، کلید دوپل بارانی و دیگر انواع کلیدپریز. لازم بذکر است که کیفیت تجهیزات الکتریکی بیش از هر چیز دیگری دارای اهمیت است حتی اگر قرار باشد متحمل هزینه بیشتری شویم زیرا در صورت ناکار­آمدی لوازمی مانند کلید و پریز خسارات بیشتری متوجه ساکنین یک ساختمان خواهد شد. محصولات بی­‌کیفیت بعد از مدت کوتاهی پوسیده شده و یا دچار اختلال در عملکرد می­‌شوند. علاوه بر این، محل قرارگیری کلید و پریز در اتاق­‌های یک ساختمان می‌­تواند متفاوت باشد مثلا پریز برق در جایی مثل آشپزخانه باید جایی باشد که بتوان به آن دسترسی داشت و نزدیک شیرآب نباشد.

قیمت کلید پریز آسیا الکتریک

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد فروشگاه الکتروتک محصولات خود را از بهترین برندها انتخا ب کرده تا بتواند رضایت­مندی مشتریان خود را جلب نماید. یکی از این برندها صنایع آسیا الکتریک بوده که اولین دارنده گواهینامه ISO9001  که فعالیت کاری خود را از سال 1359 آغاز نموده و در طی این سال‌ها کالاهای مرغوب و استانداردی را تولید کرده است. یکی دیگر از مزیت­‌های این برند دارا بودن گارانتی 5 ساله است. قیمت کلید پریز آسیا الکتریک با توجه به مواد بکار رفته در آن بسیار مناسب است اما با توجه به نوسانات قیمتی که در ابتدای سال بوجود می‌­آید بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت­‌ها با مجموعه الکتروتک ارتباط برقرار کنید تا بدرستی شما را راهنمایی نمایند.

چرا بهتر است از فروشگاه اینترنتی الکتروتک خرید کنیم؟

فروشگاه الکتروتک سامانه‌­ای برای فروش عمده وسایل الکتریکی و صنعتی و خرده فروشی لوازم مصرفی مردم شامل روشنایی، کلید و پریز برق، تجهیزات شبکه، محافظ‌­های برق، تهویه هوا، الکتروموتور و الکتروپمپ و… با قیمتی مقرون به ­صرفه است. تمامی محصولات موجود در فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از برندهای معتبر تهیه شده است. الکتروتک دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌­باشد که دلیل اعتماد و اطمینان کاربران به درستی کسب و کار این فروشگاه می­‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت انواع کلید پریز و قیمت کلید پریز آسیا الکتریک و دیگر محصولات می­‌توانید به سایت  https://electro-tech.ir مراجعه کنید و در صورت لزوم در قسمت تماس با ما، با پرکردن فرم مندرج در سایت می‌­توانید سوالات خود را با کارشناسان الکتروتک مطرح نمایید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.