کسب و کارها

بهترین سایت ساخت شماره مجازی

امروزه کشورما ایران، در بسیاری از زمینه‌ها تحریم شده است. بیشتر مواقع ما بدلیل محدودیت ها و تحریم های موجود، برای احراز هویت و دسترسی به سرویس ها با مشکل مواجه هستیم. برای مثال برای وارد شدن به بازار ارز دیجیتال و فعالیت در ان، کاربران ایرانی تحریم هستند و یا برای تبادلات ارزی هم […]

امروزه کشورما ایران، در بسیاری از زمینه‌ها تحریم شده است. بیشتر مواقع ما بدلیل محدودیت ها و تحریم های موجود، برای احراز هویت و دسترسی به سرویس ها با مشکل مواجه هستیم. برای مثال برای وارد شدن به بازار ارز دیجیتال و فعالیت در ان، کاربران ایرانی تحریم هستند و یا برای تبادلات ارزی هم ایرانی‌ها با محدودیت هایی رو به رو هستند. یکی از روش‌های دور زدن این تحریم‌‌ها استفاده از شماره‌های کشورهای خارجی می‌باشد. که می‌توان با ساخت شماره مجازی به راحتی این کار را انجام داد. اگر در این رابطه اطلاعات کمی دارید حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سایت ساخت شماره مجازیساخت شماره مجازی رایگان

از شماره مجازی می‌توان برای ساخت اکانت در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام و… استفاده کرده و نیازی به شماره اصلی خود ندارید. با استفاده از اپلیکشن هایی مثل TextNow  می‌توانید شماره مجازی رایگان بسازید. اما اگر قصد ساخت شماره مجازی رایگان را داشته باشید بهتر است تا ابتدا با معایب آن آشنا شوید:

·         حریم خصوصی یا عمومی؟

عملکرد بسیاری از برنامه‌های ساخت شماره مجازی به این‌صورت است که پس از مدتی شماره‌ای که توسط شما استفاده شده را به کاربر دیگری می‌دهند. بنابراین کاربر جدید به راحتی می‌تواند به اکانت‌های خصوصی شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف دسترسی پیدا کند و به این‌صورت احتمال هک حساب و سوءاستفاده از شما وجود دارد.

·         عدم دسترسی به اکانت کاربری

با توجه به این‌که شماره‌های مجازی رایگان موقتی هستند پس از مدت‌زمان کوتاهی دیگر نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. بنابراین اگر برای اکانت شما مشکل ایجاد شود و مجبور به احراز هویت شوید امکان دریافت کد ارسالی برایتان وجود ندارد و دیگر نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

معرفی مطمئن‌ترین سایت

شماره مجازی یعنی خروج از محدودیت‌ها! به این‌صورت می‌توانید با تمامی جهان ارتباط گرفته و کسب‌وکار خود را رونق ببخشید. همچنین استفاده از شماره مجازی باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود چراکه تمامی تماس‌ها در بستر اینترنت رخ ‌داده و می‌توان از چندین شماره مجازی در یک گوشی موبایل استفاده کرد.

اما ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که با وجود معایب انواع شماره مجازی رایگان، از طریق چه بستری می‌توان شماره مجازی معتبر تهیه کرد؟

اگر نیاز به استفاده از شماره مجازی دارید پیشنهاد می‌دهیم تا همین الان با ورود به نامبرلند بهترین سایت ساخت شماره مجازی به خرید شماره مجازی عادی، اجاره‌ای یا دائمی بپردازید. با اطمینان می‌توان گفت که نامبرلند بهترین وب‌سایت برای خرید شماره مجازی است و به‌عنوان سایت برتر در حوزه شماره مجازی شناخته می‌شود. این سایت امکانات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شامل موارد زیر هستند:

پنل کاربری ساده و جذاب

پنل نامبرلند دارای کاربری بسیار ساده‌ای می‌باشد؛ در واقع با ورود به سایت می‌توانید به‌راحتی در رابطه با انواع شماره‌های موجود اطلاعات کاملی دریافت کرده و برای سرویس‌های مختلف از جمله نتفیلیکس، اینستاگرام، واتس‌اپ، تلگرام و… به خرید شماره مجازی بپردازید. همچنین در صورت ایجاد هرگونه مشکل می‌توانید از راهنمای استفاده از سایت نامبرلند کمک بگیرید که در این قسمت آموزش تصویری ثبت‌نام و خرید شماره مجازی قرار گرفته ‌است.

پاسخگویی سریع و بموقع

تیم پشتیبانی نامبرلند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مشتریان می‌باشند. کاربران می‌توانند از طریق تماس تلفنی و گفتگوی انلاین با پشتیبانی در ارتباط باشند. پشتیبانان سایت در اسرع وقت و کمترین زمان، پاسخگوی سوالات کاربران می‌باشند.

قیمت بسیار مناسب شماره مجازی

از مهم‌ترین مزایایی که نامبرلند نسبت به دیگر سایت‌ها دارد قیمت بسیار مناسب شماره‌های مجازی است که خوشبختانه دارای امنیت بالایی هستند و احتمال هک آن‌ها وجود ندارد.

همچنین امکان همکاری در فروش شماره مجازی برای علاقه‌مندان فراهم است تا بتوانند با فروش شماره مجازی از درآمد قابل توجه‌ای برخوردار شوند.

نامبرلند سایت ساخت شماره مجازیتنوع بسیار زیاد شماره

در سایت نامبرلند تنوع شماره‌های مجازی بسیار بالا است و می‌توان برای هر نوع سرویسی شماره مجازی معتبر خریداری کرد.

خرید شماره مجازی از ۱۴۰ کشور مختلف

برخی از مخاطبان به دلایل گوناگون علاقه دارند تا شماره مجازی مورد نیاز را از کشوری خاص خریداری کنند. جالب است بدانید که در سرزمین شماره‌های مجازی نامبرلند امکان تهیه شماره مجازی از ۱۴۰ کشور مختلف مثل آمریکا، کانادا، فرانسه، انگلستان، آلمان و… وجود دارد.

معرفی انواع شماره مجازی برای سرویس‌های مختلف

سایت نامبرلند با توجه به نیاز کاربران شماره‌‌های مجازی مختلف با ویژگی‌های متفاوت ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند سه نوع شماره‌ی، عادی، اجاره‌‌ای، دائمی خریداری کنند. قصد داریم درادامه به معرفی ویژگی‌های شماره مجازی عادی، اجاره‌ای و دائمی بپردازیم:

شماره عادی

با توجه به این‌که شماره‌های عادی نامبرلند بسیار ارزان هستند طرفداران بی‌شماری در میان مشتریان دارند. این شماره‌ها فقط در یک سرویس خاص قابل استفاده هستند؛ برای مثال می‌توانید با خرید یک شماره عادی تنها در واتس‎اپ اکانت کاربری ایجاد کنید؛ اما برای ساخت اکانت در تلگرام احتیاج به شماره جدیدی خواهید داشت. همچنین در این شماره‌ها ارسال کد تنها یک‌بار صورت گرفته و نهایتاً تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

شماره مجازی اجاره‌ای

اگر قصد دارید تا به مدت کوتاهی از یک شماره مجازی خاص برای سرویس‌های مختلف استفاده کنید پیشنهاد ما به شما شماره مجازی از نوع اجاره‌ای است چراکه با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شوند و امکان تمدید آن‌ها وجود دارد. در این شماره‌ها محدودیت خاصی در ارسال و دریافت پیامک وجود نداشته و پس از خرید به صورت آنی تحویل داده می‌شوند.

شماره مجازی دائمی

مطمئناً ساخت شماره مجازی دائمی دارای مزایای بیشتری خواهد بود چراکه به این‌صورت می‌توانید یک‌بار برای همیشه هزینه کنید و به صورت دائمی از شماره مجازی استفاده نمایید، اما از مهم‌ترین مزایای شماره دائمی نسبت به شماره اجاره‌ای و عادی می‌توان به امنیت بسیار بالا، عدم مسدود سازی شماره، وریفای اغلب سرویس ها، ورودی نامحدود پیام و تماس، دریافت آنی پیامک و تماس و امکان تماس با همه کشورها، اشاره نمود.

این شماره‌ها تنها از کشور آمریکا ارائه می‌شوند و به‌همین‌دلیل در آن‌ها امکان تماس و پیام رایگان به آمریکا وجود دارد. همچنین اپلیکیشن موبایل شماره مجازی پس از خرید در اختیارتان قرار می‌گیرد که از آن می‌توانید برای ارسال پیامک و تماس کمک بگیرید. این شماره با گارانتی بازگشت وجه به فروش می‌رسد تا در صورت هرگونه مشکل و اختلال مشتریان گرامی بتوانند شماره را پس داده و هزینه را به صورت کامل پس بگیرند.

سخن آخر

نامبرلند دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت است. بنابراین به‌راحتی می‌توانید به ما اعتماد کنید و پس از خرید، شماره مجازی مورد نظر را به‌ صورت فوری تحویل بگیرید. در انتها از همراهی شما سپاس‌گزاریم.