کسب و کارها

با بهترین لپ‌تاپ‌های اداری با بودجه‌های مختلف آشنا شوید!

امروزه لپ‌تاپ‌ها تنوع زیادی پیدا کرده‌اند. دسته‌ای از متقاضیان لپ‌تاپ‌ها کاربرانی هستند که معمولاً کارمند هستند یا اینکه برای کسب‌وکار تجاری خود به آن نیاز دارند. هدف آن‌ها از خرید این پلتفرم‌ها سرعت بخشیدن به امور کاری بادقت بالاتر است. ازاین‌رو باید لپ‌تاپی را تهیه کنند که دوام بالا، وزن مناسب و ایمنی بالایی داشته […]

امروزه لپ‌تاپ‌ها تنوع زیادی پیدا کرده‌اند. دسته‌ای از متقاضیان لپ‌تاپ‌ها کاربرانی هستند که معمولاً کارمند هستند یا اینکه برای کسب‌وکار تجاری خود به آن نیاز دارند. هدف آن‌ها از خرید این پلتفرم‌ها سرعت بخشیدن به امور کاری بادقت بالاتر است. ازاین‌رو باید لپ‌تاپی را تهیه کنند که دوام بالا، وزن مناسب و ایمنی بالایی داشته باشد تا بتواند آن‌ها را به نتایج موردنظر برساند. بهترین گزینه برای این افراد لپ‌تاپ اداری است که دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها است. اگر می‌خواهید با بهترین لپ‌تاپ‌های اداری که می‌توانید با بودجه‌های مختلف تهیه کنید آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

لیست بهترین لپ‌تاپ‌های اداری با بودجه‌های مختلف

لپ تاپ اداری چیست؟

لپ‌تاپ‌های کاری – اداری از پرفروش‌ترین رایانه‌ها در ایران هستند. این لپ‌تاپ‌ها به رایانه‌های تجاری نیز معروف هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتر باتری، قطعات سخت‌افزاری بهتر، امنیت بیشتر و … اشاره کرد.

لپ‌تاپ LENOVO IDEAPAD 5 – A

این مدل از سری لپ‌تاپ‌های میان‌رده و قوی شرکت لنوو است که دارای امکانات سخت‌افزاری بهتری نسبت به ideapad3 است. سخت‌افزار قوی و وزن سبک آن موجب شده که گزینه مناسبی برای امور روزمره، گرافیکی، اداری و مهندسی باشد. این رایانه دارای ضخامت کمتر از 20 میلی‌متر با وزن 1.66 کیلوگرم است. این خصوصیات می‌تواند ویژگی‌های عالی برای یک لپ‌تاپ اداری 15 اینچی میان‌رده باشد. لپ‌تاپ LENOVO IDEAPAD 5 – A مجهز به پردازنده اینتل از سری Core i7  مدل 1165G7 است.

لپ‌تاپ ASUS ZENBOOK DUO 14 UX482EG

لپ‌تاپ ASUS ZENBOOK DUO 14 UX482EGاگر قصد خرید لپ تاپ اداری زیبا و قدرتمند دارید این محصول گزینه ایده‌آلی است. لپ‌تاپ ایسوس مدل ZENBOOK DUO 14 UX482EG با بدنه‌ای آلومینیومی و وزن 1.6 کیلوگرم دارای طراحی منحصربه‌فردی است. این رایانه از پردازنده نسل یازدهم سری اینتل Core i7 مدل 1165G7 پشتیبانی می‌کند. همچنین مجهز به 16 گیگابایت رم PDDR4X L و یک ترابایت حافظه SSD است. صفحه‌نمایش آن از نوع پنل لمسی 14 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر باکیفیت Full HD است. از‌این‌رو گزینه مناسبی برای کاربرانی است که طراحی گرافیکی انجام می‌دهند یا کاربران مالتی مدیا هستند. این محصول می‌تواند به مدت 6 ساعت شارژ باتری را نگه دارد.

لپ‌تاپ MSI MODERN 15 A11MU – A

لپ‌تاپ MSI MODERN 15 A11MU - Aیکی دیگر از بهترین مدل‌های لپ تاپ اداری، لپ‌تاپ MSI MODERN 15 A11MU – A است که از محبوب‌ترین محصولات کمپانی ام‌اس‌آی محسوب می‌گردد. در ساخت آن از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. به همین دلیل این لپ‌تاپ میان‌رده طراحی زیبا و بروز، صفحه‌نمایش 15 اینچی از نوع Full HD با رزولوشن 1080*1920، پردازنده اقتصادی اینتل Core i5، کارت گرافیک OnBoard و حافظه SSD دارد.

لازم است که اشاره کنیم این سیستم مجهز به باتری لیتیومی 3 سلولی با ظرفیت 52WHr است و می‌تواند بین 2 الی 4 ساعت شارژدهی دستگاه را تأمین کند. این رایانه باتوجه‌به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند پاسخگوی اکثر نیازهای کاربران باشد.

لپ‌تاپ ASUS VIVOBOOK R465EP – A

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ اداری سبک، باریک و کم‌حجم هستید لپ‌تاپ ایسوس مدل VIVOBOOK R465EP – A می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این رایانه از جمله باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های 14 اینچی و نیمه‌حرفه‌ای ایسوس بوده که از قیمت مناسبی برخوردار است. این محصول نسبت به سری زین بوک ایسوس وزن و سخت‌افزار بهتری دارد. در واقع می‌توان گفت این لپ‌تاپ ایسوس ترکیبی از دو مدل R564   و S533 است. این دستگاه ضخامتی کمتر از 20 میلی‌متر و وزن 1.6 کیلوگرم دارد، از‌این‌رو گزینه مناسبی برای افرادی است که با‌توجه‌به شرایط کاری خود مجبور به حمل‌ونقل زیاد رایانه هستند.

لپ‌تاپ LENVOVO IDEAPAD L3 – CB

لپ‌تاپ LENVOVO IDEAPAD L3 – CBشرکت لنوو در تولید لپ‌تاپ‌های میان‌رده دارای تخصص خاصی است و در این سری محصولات متنوعی دارد. این مدل از لپ‌تاپ‌های لنوو مخصوص کاربری عمومی بوده و گزینه مناسبی برای انجام امور روزمره است. این محصول دارای بدنه پلاستیکی مشکی با ظاهری ساده و شیک است.

همچنین مجهز به پردازنده اینتل Core i5 ، حافظه داخلی 1 ترابایت، صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی و مات Ideapad L3 15 اینچی است. این محصول اندازه‌ای خیلی نازک و ضخامت 23 میلی‌متر و وزن 2.2 کیلوگرم دارد. این لپ‌تاپ در کنار تمامی ویژگی‌های خاصی که دارد در قسمت باتری ضعیف عمل نموده و باتری آن 36 میلی‌آمپر بر ساعت است و تنها تا 5 ساعت می‌توان شارژ دستگاه را برای استفاده معمولی تأمین نماید. اما باتوجه‌به قیمت مقرون‌به‌صرفه و کارایی فوق‌العاده‌ای که دارد یک لپ‌تاپ اداری مناسب است.

سخن پایانی

تنوع لپ‌تاپ اداری بسیار بالا است و کمپانی‌ها و برندهای مختلفی در دنیا در زمینه تولید این سری از لپ‌تاپ‌ها فعالیت دارند. کارایی بالا، قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و قیمت مناسب آن‌ها موجب شده که این دستگاه‌ها طرف‌داران زیادی داشته باشند. توجه داشته باشید که لپ‌تاپ را حتماً از یک فروشگاه معتبر که محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد، تهیه کنید تا بتوانید از اصل و اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل نمایید.

یکی از بهترین مجموعه‌ها در این زمینه فروشگاه اگزو است که به‌صورت تخصصی در زمینه لپ‌تاپ، کامپیوتر و قطعات جانبی آن، کنسول‌های بازی و … فعالیت دارد و جدیدترین و متنوع‌ترین محصولات برندهای برتر جهان را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با محصولات اگزو و خرید لپ‌تاپ اداری کافی است که به وب‌سایت آن مراجعه کنید.