پنل اس ام اس مادام العمر خلاف قوانین صنفی است

اگر در اینترنت جستجویی داشته باشید خیلی از شرکت های سامانه پیامکی، پنل اس ام اس را تحت عنوان پنل اس ام اس دائمی و سامانه پیامک مادام العمر حتی بعضا پنل اس ام اس رایگان ارائه می‌دهند و اگر این سوال در ذهن شما وجود دارد که آیا پنل اس ام اس دائمی یا […]

اگر در اینترنت جستجویی داشته باشید خیلی از شرکت های سامانه پیامکی، پنل اس ام اس را تحت عنوان پنل اس ام اس دائمی و سامانه پیامک مادام العمر حتی بعضا پنل اس ام اس رایگان ارائه می‌دهند و اگر این سوال در ذهن شما وجود دارد که آیا پنل اس ام اس دائمی یا پنل اس ام اس مادام العمر وجود دارد یا سوالتی که در ادامه مطرح می کنیم ذهن شما را درگیر کرده است و نیازمند یک راهنمای جامع خرید سامانه پیامک هستید ادامه این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید پاسخ دغدغه خودتان را پیدا کنید. پس از پایان این مقاله پاسخ سوالات زیر ا را خواهید دانست، پس همراه ما باشید.

  • آیا اصلا امکان خرید پنل پیامکی تنها با پرداخت یک بار هزینه، به صورت دائمی و مادام العمر وجود دارد؟
  • چرا برخی از شرکت‌ها سامانه پیامک را با پرداخت هزینه سالیانه ارائه می‌دهند و برخی دیگر تنها یک بار هزینه از کاربر دریافت می‌کنند؟
  • آیا تفاوتی در سامانه اس ام اس در شرکت هایی که هزینه سالیانه دریافت می کنند و شرکت هایی که فقط یک بار هزینه پنل پیامک را دریافت می کند وجود دارد؟

احتمالا سوالاتی مانند سوالات ذکر شده در ذهن شما وجود دارد سوالاتی که تا زمانی که توضیح روشنی برای هر یک از آنها ارائه نشود همچنان در پرده‌ای از ابهام باقی خواهد ماند. همین ابتدا باید به شما اعلام کنیم که پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر خلاف قوانین صنفی و مخابرات است و شرکت اصلی و معتبر و رسمی که دارای پرسنل پشتیبانی مجرب، مکان فیزیکی شرکت و توسعه دائمی سامانه پیامک و… هستند، هیچکدام پنل اس ام اس رایگان یا دائمی ارائه نمی دهند در حقیقت پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر را افراد حقیقی که نمایندگی پنل اس ام اس را تهیه کرده اند ارائه می دهند و در صورتی که شما چنین سامانه های پیامکی را تهیه کنید هیچ تضمینی برای این موضوع وجود ندارد که سال اینده نیز این فرد به فعالیت خودش ادامه دهد یا قراردادش را با شرکت اصلی سامانه پیامکی تمدید کند و در صورتی که فردی که به صورت حقیقی پنل نمایندگی پیامک خرید کرده است، نمایندگی خودش را تمدید نکند کل کاربران ان فرد حقیقی به مشکل برخورد می کنند. اغلب نمایندگان حقیقی که پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس مادام العمر ارائه می دهند در تامین هزینه های خودشان باز می مانند و در اغلب موارد این شرکت بعد از مدتی ناپدید می شود.

چرا شرکت های اصلی هزینه تمدید سالانه می گیرند؟

سامانه پیامک یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا اتصال به وب سرویس برای ارسال پیامک از طریق سایت یا ارسال پیامک از طریق نرم افزار حسابداری می باشد برای انکه این سرویس دائما فعال باشد می بایست سرورهای قدرتمند تهیه شود که هر کدام از این سرورها نیازمند پرداخت هزینه های اجاره ماهیانه هستند و برای بررسی وضعیت سرورها می بایست به صورت ماهانه افرادی از سرورها بازدید داشته باشند تا مطمئن شوند که مشکلی برای سرورهای سامانه پیامکی وجود ندارد که این باعث ایجاد هزینه های ماهیانه می شود.

همچنین شرکت های معتبر فقط فروشنده پنل اس ام اس نیستند و هدف بالاتری در منشور شرکت وجود دارد انها می خواهند در کاربران تجربه لذت بخش خلق کنند تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل کاربر سریع حل شود که در اغلب موارد می بایست نیروی انسانی افزایش داده شود که کارمندان نیز حقوق ماهیانه دریافت می کنند و همچنین اجاره مکان شرکت به گونه ای که پرسنل بتوانند محیط مناسبی پاسخگوی کاربران عزیز باشند هزینه های خودش را دارد.

به همین دلیل سامانه های پیامکی معتبر و شرکت های اصلی که به فکر پشتیبانی و حل مشکلات کاربر هستند می بایست هزینه های خود را با دریافت هزینه پشتیبانی و تمدید سالیانه پشتیبانی جبران کنند و به همین دلیل سامانه پیامکی دارای هزینه سالیانه است.

اصلا چرا باید هزینه تمدید سالانه درخواست شود؟

فروش سامانه پیامک و خدمات مانند فروش کالا نیست در فروش کالا مثلا فروش محصولات لوازم خانگی مثلا زودپز بعد از خرید زودپز پارس استیل نیازی به پشتیبانی نیست و یا برای استفاده از کالای فیزیکی خریداری شده نیازمند سرور، توسعه فنی و… نیست. به همین دلیل در فروش کالا معموملا هزینه سالیانه یا ماهیانه گرفته نمی شود اما در فروش خدمات که شما نیازمند یک پشتیبان هستید تا مشکلات شما را برطرف کند و نرم افزار می بایست توسط تیم حرفه ای توسعه داده شود و باگ های نرم افزار گرفته شود به همین دلیل می بایست هزینه به صورت سالیانه پرداخت شود.

  1.  سامانه پیامکی که توسط برنامه نویسان ایرانی که دارای هزینه تمدید سالیانه هستند بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت هفتگی به روز می شود، همچنین بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روزرسانی و تولید بخش های جدید می‌گردد .
  2. بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کندتر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت.
  3. ارائه پنل به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه برخلاف قرارداد مخابرات و صنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند.

پنل پیامک رایگان یا پنل اس ام اس دائمی مورد اعتماد نیستند

شما برای استفاده از سامانه پیامک می بایست تصویر کارت ملی و یک سری مدارک هویتی خود را ارسال کنید که با این مدارک می توان سیمکارت ثبت کرد، به عنوان فروشنده کالا و خدمات به اداره های مختلف معرفی کرد و… بنابراین شما می بایست برای خرید سامانه پیامکی بسیار دقت کنید که قرار است این اطلاعات را در اختیار چه شرکتی قرار دهید؟ همچنین افرادی که نمایندگی سامانه پیامکی میگیرند معمولا به صورت حقیقی کار می کنند و نمی توانند به شما فاکتور رسمی بدهند و این باعت می شود که هزینه های تبلیغاتی شما مورد تایید سازمان امور مالیاتی نباشد به همین دلیل ما حتما پیشنهاد می کنیم که از پنل اس ام اس معتبر با پشتیبانی استفاده کنید که بتوانید همواره در سریعترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف نمایید.

برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد ما سامانه پیامک فراز اس ام اس (شرکت زرین ارتباطات آسیا) می باشد. که دارای پشتیبانی دائمی و خط خدماتی برای عبور از بلک لیست و خط تلفن ابری و سازگاری با افزونه های پیامکی وردپرس و ووکامرس و سازگاری با نرم افزارهای حسابداری و سازگاری با crm های مختلف مانند ویتایگر می باشد.

برای دریافت مشاوره یا خرید سامانه پیامک به سایت www.farazsms.com مراجعه نمایید.