مقاله تبلیغاتی

نقد بررسی تیم ارز دیجیتال Woo Network

شبکه WOO یک شبکه تامین نقدینگی است که به عنوان پلی بین پلتفرم‌های DeFi، معامله‌گران، صرافی‌ها و موسسات عمل می‌کند و اجرای معاملات با بازدهی و سود بیشتر را فراهم می‌کند. این شبکه در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Kronos Research تاسیس شد، که شرکتی پیشرو و با حضور برجسته در بازارهای مالی بود. تیم کرونوس […]

شبکه WOO یک شبکه تامین نقدینگی است که به عنوان پلی بین پلتفرم‌های DeFi، معامله‌گران، صرافی‌ها و موسسات عمل می‌کند و اجرای معاملات با بازدهی و سود بیشتر را فراهم می‌کند. این شبکه در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Kronos Research تاسیس شد، که شرکتی پیشرو و با حضور برجسته در بازارهای مالی بود. تیم کرونوس با سال‌ها تجربه و تخصص خود در دنیای کریپتو، متوجه یک کاستی بزرگ در بازار رمزارزها شد.

در اکثر صرافی‌های رمزنگاری، نقدینگی ناکافی و غیرقابل دسترس بود. بدین ترتیب ایده راه‌اندازی این تیم شکل گرفت. این پروژه از زمان آغاز به کار، به طور همزمان در بین کارشناسان رسانه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. این در درجه اول به دلیل شهرت تیم آن است که نقش مهمی در آینده ارز دیجیتال WOO ایفا می‌کند. از جیمز یانگ که مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران آن است، تا دیگر اعضا این پروژه مانند لوی لو، رون کریستنسن و لوئیس کوئند که از کارآفرینان موفق و توسعه دهندگان حرفه‌ای هستند، در رشد این پروژه نقش اساسی داشته‌اند.

شبکه woo چیست؟

این شبکه در سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از اولین شبکه‌های رسانه اجتماعی در جهان که برای تولید محتوای منحصر به فرد پاداش می‌دهد، مطرح شد. از آن زمان، شبکه وو استقبال بسیاری از علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال را به همراه داشته و توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بسیاری را به آینده ارز دیجیتال woo سوق داده است. این پروژه به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز به کاربران اجازه می‌دهد که بدون محدودیت یا سانسور به اینترنت دسترسی داشته باشند.

تراکنش‌های این شبکه توسط رمزارز وو تامین می‌شود. از این کوین برای خرید پهنای باند یا حجم داده از ارائه‌دهندگان استفاده می‌شود. شبکه وو طراحی شده است تا در برابر سانسور مقاومت کند و محدودیت‌ها را کنار بزند. حتی زمانی که بخش‌هایی از شبکه آفلاین هستند، این شبکه در حال اجرا است. این شبکه همچنین یک پروژه منبع باز است که تیم آن به طور مداوم در حال کار برای بهبود شبکه و افزودن ویژگی‌های جدید به آن است.

معرفی طرز کار شبکه Woo

این شبکه دسترسی دموکراتیک به نقدینگی را برای کاربران خود در بازار فراهم می‌کند. این پلتفرم، محصولات متنوعی را بدون هیچ کارمزدی برای تامین نقدینگی ارائه می‌دهد. مشتریان از طریق رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) یا رابط کاربری CEX به نام WOOX به شبکه متمرکز WOO متصل می‌شوند. بیشتر خدمات وو توسط پلتفرم WOOFi ارائه می‌شود. WOOFi Swap یک صرافی غیرمتمرکز ( DEX ) است که در اکتبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد. همچنین شبکه رسانه اجتماعی WOO Trade را برای مشتریان سازمانی ارائه می‌دهد، که به اعضا برای تولید محتوای منحصر به فرد پاداش می‌دهد.

تحلیل فنی شبکه WOO

این ارز رمزنگاری شده توکن اصلی شبکه وو است. این ارز ابتدا در اکتبر ۲۰۲۰ روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شد، اما اکنون بر روی چندین بلاکچین از جمله Arbitrum، Binance Smart Chain ، Fantom، Polygon و Solana اجرا می‌شود و هر کدام از کیف پول های ارز WOO از یکی از این شبکه‌ها برای ذخیره‌سازی این ارز پشتیبانی می‌کند.

این توکن در ماه دسامبر در بلاکچین Avalanche منتشر شد و به پل این زنجیره اضافه شد. شبکه WOO پل روی بلاکچین اوالانچ را با ۱۵ میلیون دلار نقدینگی برای حمایت از جذب توکن ایجاد کرد. صندوق سرمایه‌گذاری بلیزارد که از توسعه و نوآوری در سراسر بلاکچین avax حمایت می‌کند، مبلغ نامشخصی را در توسعه آینده ارز دیجیتال woo سرمایه‌گذاری کرد. سرمایه گذارانی از جمله Three Arrows Capital، PSP Soteria Ventures، Gate Ventures، QCP Capital و Crypto.com Capital نیز در این برنامه شرکت کردند.

تحلیل تکنیکال وو نتورک

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال WOO مشاهده تاریخچه قیمت قبلی در نمودار است. از طریق استفاده از تکنیک‌های رایج تحلیل تکنیکال مانند شناسایی سطوح حمایت و مقاومت، محاسبه میانگین‌های متحرک و فراخوانی شاخص‌ها برای سیگنال قدرت یا ضعف در بازار، می‌توانید پیش‌بینی نسبتا دقیقی درباره روند افزایش یا کاهش قیمت انجام دهید. با این ابزارهایی که به‌طور رایگان به صورت آنلاین در دسترس هستند، می‌توانیم آینده این ارز را در چند روز، هفته و حتی ماه آینده تخمین بزنیم.

با استفاده از شاخص قدرت نسبی (RSI)، میانگین موزون متحرک (MWA)، فراکتال ویلیامز (فرکتال) و واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) می‌توانیم الگوهای قیمتی را برای آینده ارز دیجیتال woo تعیین کنیم تا تصمیم بگیریم که آیا بازه‌ای صعودی یا نزولی در آینده خواهیم داشت.

منبع :

https://wallex.ir/blog/woo-price-prediction/

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.