“انتخاب الکترونیک” میزبان فعالان زیست‌بوم فناوری در اینوتکس۲۰۲۳ است/ حضور فعال در ۴ رویداد جانبی

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک علاوه بر حضور در دوازدهمین نمایشگاه 2023Inotex که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1402 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود، به عنوان یکی از شرکت های نوآور و فناور ایرانی، در چهار بخش جانبی این نمایشگاه از جمله رویداد reverse pitch، G-forum، رویداد استیج و سخنرانی در اختتامیه نمایشگاه […]

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک علاوه بر حضور در دوازدهمین نمایشگاه 2023Inotex که از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1402 در پارک فناوری پردیس برگزار می شود، به عنوان یکی از شرکت های نوآور و فناور ایرانی، در چهار بخش جانبی این نمایشگاه از جمله رویداد reverse pitch، G-forum، رویداد استیج و سخنرانی در اختتامیه نمایشگاه حضور موثر و فعال دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، نمایشگاه “اینوتکس” در حالی دوازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده و هر ساله میزبان بیش از ۷۰ هزار مخاطب از نقاط مختلف جهان به صورت حضوری و مجازی است و در این دوره نیز ۴۰۰ شرکت و مجموعه را میزبانی می کند.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک که همواره در حوزه ارتباط با نخبگان، دانشگاه و حوزه فناوری و نوآوری پیشرو و پیشگام بوده است از حامیان برگزاری این نمایشگاه است. پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه است و دبیرخانه این نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف از بخش خصوصی، برگزاری این نمایشگاه را برعهده دارند. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان‌های دائمی این نمایشگاه است.

این رویداد بزرگترین گردهمایی شرکت‌هاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا است. توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌ها، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب برای ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است.

اینوتکس 2023 در سال جاری از 19 تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 18 میزبان 400 شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار خواهد بود. برگزاری 400 جلسه B2B و 20 رویداد و بخش جانبی از دیگر برنامه های این رویداد است.

همچنین همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس، ۵ رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه‌های لوازم خانگی، صنایع غذایی، نوآوری در بخش عمومی، تجهیزات پزشکی و نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

در رویدادهای reverse pitch، از یک طرف صنعت‌گران و شرکت‌های مختلف چالش‌ها و نیازمندی‌های خود را مطرح می کنند و از طرف دیگر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و افراد یا مجموعه هایی که توانایی حل این نیازها را دارند، راه‌حل‌های خود را متناسب با نیاز مطرح شده ارائه خواهند داد.

گفتگو با نوآوران درباره نیازهای فناورانه صنعت لوازم خانگی

بر همین اساس، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در سومین روز نمایشگاه اینوتکس در قالب رویداد ریورس پیچ سوم درخصوص نیازهای فناورانه صنعت لوازم خانگی با مخاطبان گفتگو خواهد کرد. این رویداد به بررسی چالش های موجود هوش مصنوعی (AI) در لوازم خانگی و اینترنت اشیا (IOT) می پردازد.

همچنین فاطمه قدیری، مدیر تیم اسنواتِک (مرکز نوآوری و توسعه فناوری انتخاب الکترونیک) یکی از داوران رویداد فینال اینوتکس پیچ به نمایندگی از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است.

امسال در اینوتکس 2023 برای دومین بار شاهد برگزاری فروم حکمرانی (G-forum) با پرداختن به  مباحث حوزه فناوری و نوآوری از زاویه دید حکمرانی خواهیم بود. این رویداد که با همکاری اندیشکده حکمرانی شریف برگزار می شود، قصد دارد تا با حضور صاحب نظران، سیاست گذاران و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور، به بررسی مهم ترین چالش های حکمرانی در ارتباط با حوزه فناوری و نوآوری بپردازد.

بر همین اساس، در روز نخست نمایشگاه یعنی ۱۹ اردیبهشت ماه پنل فروم حکمرانی با موضوع اثرات حکمرانی بر فناوری، واکاوی ابعاد حقوقی و اقتصادی قانون جدید جهش دانش بنیان با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی، مهدی طغیانی، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ای از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، برگزار خواهد شد.

رویداد استیج در روز نخست نمایشگاه نیز به موضوعات استارتاپ ها و ایران امروز، فصل تاب آوری و تجربه تاب آوری ها و رشد کسب و کار اختصاص دارد که امیر الحاجی، مدیرعامل صندوق اسنوا ونچرز(صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر گروه صنعتی انتخاب الکترونیک)، در این رویداد انتقال تجربه خواهد داشت.

همچنین نماینده دیگری از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان یکی از سخنرانان اختتامیه اینوتکس در روز چهارم خواهد بود

بازتاب این مقاله در شبکه های اجتماعی :

اینستاگرام (شماره ۱)
اینستاگرام (شماره ۲)
تلگرام