مدال یورش در کلش اف کلنز چیست؟ + راهنمای گام به گام کسب مدال در بازی

این روزها بازی‌های ویدئویی موبایلی به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌اند. جذابیت این بازی‌ها به قدری است که کاربران آن مدام به دنبال آپدیت‌های جدید بازی هستند. بازی کلش اف کلنز یکی از بازی‌های ویدئویی استراتژیک و جذاب است که از چالش‌های مختلفی تشکیل شده است؛ در واقع همین چالش‌ها سبب جذابیت این بازی […]

این روزها بازی‌های ویدئویی موبایلی به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته‌اند. جذابیت این بازی‌ها به قدری است که کاربران آن مدام به دنبال آپدیت‌های جدید بازی هستند. بازی کلش اف کلنز یکی از بازی‌های ویدئویی استراتژیک و جذاب است که از چالش‌های مختلفی تشکیل شده است؛ در واقع همین چالش‌ها سبب جذابیت این بازی شده‌اند.

اگر با بازی کلش و آپدیت جدید آن آشنا باشید، حتما از اهمیت کسب مدال یورش کلش اف کلنز نیز آگاه خواهید بود. اهمیت این موضوع در دستیابی به جوایزی که به پیشرفت شما کمک می‌کنند، مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به همین خاطر گیمرهای حرفه‌ای در تلاش‌اند که با استفاده از آپشن جدید و کسب مدال کلش اف کلنز، سطح بازی خود را ارتقاء دهند.

مدال یورش کلش اف کلنز چیست؟

همانطور که گفتیم کلش اف کلنز یک بازی ویدئویی استراتژیک است و گیمرها در فضای فانتزی این بازی زندگی می‌کنند. به این صورت که گیمرها می‌توانند در فضایی با مضمون فانتزی، دهکده خود را بسازند، مناطق مختلف خود را بازسازی کنند، ارتش خود را قدرتمند ساخته و ساختمان‌های مختلف را بسازند و از طریق آن‌ها به منابع مختلف دسترسی پیدا کنند.

در این بازی جوایز بسیار متعددی ارائه می‌شود‌؛ یکی از جوایزی که می‌توانید در این بازی به دست آورید، مدال یورش یا همان مدال‌های لیگ است.‌ مدال یورش کلش اف کلنز، در واقع جوایزی است که بر اساس میزان فعالیت قبیله در آخر هفته‌ها اعطا می‌شود. این مدال همانطور که از نام آن مشخص است، از حمله به دست می‌آید. هر چه تعداد حملات تکمیل شده و مناطق تخریب شده توسط شما بیشتر باشد، مدال بیشتری به دست خواهید آورد.‌

راهنمای بدست آوردن مدال یورش در کلش اف کلنزیورش آخر هفته کلش اف کلنز

یورش آخر هفته در اپدیت جدید کلش، یک نبرد حماسی است که می‌توان از آن برای افزایش قدرت قبیله استفاده کرد. این نبرد آخر هفته که تقریبا شبیه به کلن‌وار در دهکده اصلی است، هر جمعه آغاز شده و تا دوشنبه ادامه می‌یاید. در یورش آخر هفته، پایتخت قبیله شما با پایتخت قبیله‌ای که همسطح شماست، روبه‌رو می‌شود.

هرچه پایتخت بیشتری فتح کنید، مدال‌های بیشتری را به عنوان مدال یورش کلش اف کلنز دریافت خواهید کرد. در مورد یورش آخر هفته باید بدانید که این حملات هفتگی بیشتر شبیه به یک مسابقه است و نبردها به صورت تن به تن انجام می‌شود. اگر هنگام حمله، یک منطقه به صورت کامل تخریب نشود، کلن شما از نقطه‌ای که حمله تمام شده، ادامه می‌یاید.

چگونه مدال یورش بگیریم؟

هر بازیکن کلن در دهکده یورش می‌تواند به سهم خود، پنج اتک به کلن مقابل برند. اگر هر بازیکن بتواند یک منطقه از کلن مقابل را به صورت کامل نابود کند، سه ستاره به او داده می‌شود.‌ حال اگر کلن شما بتواند تمام مناطق و حتی پایتخت اصلی را نیز نابود کند، کلن دیگری برای نابودی به شما داده می‌شود. البته کلن دیگر در آخر هفته بعدی به شما داده می‌شود.

بازیکنانی که در یورش آخر هفته شرکت می‌کنند، بر اساس مناطق تخریب شده و میزان موفقیت در نابودی کلن مقابل، مدال یورش کلش اف کلنز را دریافت خواهند کرد. می‌توان گفت که مدال یورش در صورت برد کلن و درصد تخریب بالاتر، همچنین کسب ستاره بیشتر بر اساس مقام اعضای کلن، بین آن‌ها تقسیم می‌شود.

آموزش گرفتن مدال یورش در کلش اف کلنز

در بندهای قبل به صورت مختصر، نحوه کسب مدال کلش اف کلنز را بررسی کردیم. حال می‌توانیم با شرح چند نکته مهم در خصوص آموزش گرفتن مدال حمله، این موضوع را شفاف و کامل کنیم؛ در واقع شما می‌توانید چند نکته مهم را در طول بازی لحاظ کرده و به راحتی مدال یورش را به دست آورید، البته خالی از لطف نیست که بدانید به دست آوردن این مدل بسیاری از مواردی که شما با خرید جم کلش بدست می‌اورید را به صورت رایگان در اختیار شما خواهد گذاشت.\

  • آموزش گرفتن مدال یورش در کلن کپیتالحتی اگر یک بازیکن در طول حمله، عملکرد فوق‌العاده‌ای هم داشته باشد، به تنهایی نمی‌تواند برد کلن خود را تضمین کند‌ و برای برد کامل کلن باید تمام اعضای آن تلاش کنند. نتیجه حمله نیز پس از محاسبه تعداد تمام ستاره‌ها اعلام می‌شود؛ بنابراین مشخص است که هر بازیکن باید برای کسب ستاره بیشتر تلاش کرده و از فرصت‌های خود برای اتک زدن به کلن مقابل استفاده کند.
  • برای اینکه بتوانید تعداد بیشتری از مدال یورش کلش اف کلنز را به دست آورید، باید در به کارگیری دراگون‌های برقی و ظرفیت قلعه عملکرد بهتری نشان دهید. در این صورت می‌توانید سازه‌های بیشتری از مپ‌وار حریف را تخریب کرده و مدال‌های بیشتری کسب کنید.
  • همانطور که گفتیم یورش آخر هفته شبیه به کلن وال در دهکده اصلی است؛ اما تفاوت‌های قابل‌توجهی با کلن‌وار دارد. مپی که در دهکده اصلی استفاده می‌شود با مپ‌وار تفاوت‌های زیادی دارد؛ در واقع هدف از چینش آن‌ها با یک دیگر متفاوت است. حفظ منابع در وار چندان اهمیتی ندارد و بیشتر تمرکز بازی روی آن است که تمام تله‌های زمینی، هوایی و دیوارها طوری مورد استفاده قرار گیرند که درصد تخریب توسط حریف به حداقل برسد.
  • اگر هر بازیکن بتواند تاون هال را تخریب کند، یک ستاره دریافت خواهد کرد. تاون هال مهم‌ترین بخش از هر مپ کلن است که بخشی از ذخایر سکه و اکسیر در آن نگهداری می‌شود. علاوه بر آن اگر بتوانید یک استراتژی درست انتخاب کرده و به موقع از طلسم‌ها، نیروها، کینگ، کوئین و سایر قهرمان‌ها استفاده کنید، در وار لیگ پیروز شده و سه ستاره کسب خواهید کرد. به این ترتیب تعداد بیشتری از مدال یورش کلش اف کلنز را دریافت خواهید کرد.
  • شما می‌توانید به صورت هم زمان سه مپ فعال در بازی داشته باشید. از آنجا که معمولا در مپ اصلی روی حفظ ذخایر سکه، اکسیر سیاه و معمولی، همچنین روی حداقل رساندن غنائم دشمن تمرکز می‌شود، تاون هال و منابع در مرکز دهکده قرار گرفته و توسط دیوارهای محکمی محصور می‌شوند.
  • اگر تعداد ستاره در کلن‌ها مساوی باشد، برای رتبه‌بندی کلن و اعطای مدال یورش کلش اف کلنز، درصد تخریب هر کلن ملاک قرار داده می‌شود.

جوایز حملات آخر هفته یورشجمع‌بندی

در این مطلب با ذکر چند نکته به صورت خلاصه نحوه کسب مدال یورش کلش اف کلنز را بررسی کردیم. همانطور که می‌دانید کسب مدال یورش مزایای بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت و شما می‌توانید به عنوان بازیکن کلش، از این مدال‌ها برای پیشرفت در بازی و ارتقاء سطح اکانت خود استفاده کنید.

این موضوع برای گیمرهایی که قصد خرید و فروش اکانت کلش خود را دارند، بسیار مهم است. شما می‌توانید با شرکت در یورش آخر هفته، مدال حمله را به دست آورده و با استفاده از آن به منابع مختلفی برای بازسازی ارتش خود استفاده کنید تا با قدرت بیشتری در مقابل کلن‌های بعدی حاضر شوید.