مقاله اسپانسری

اشتباهات رایج در بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی ها بر روی پلتفرم های گوشی های هوشمند است. این بازی طراحی فوق العاده گیم پلی تاکنون توانسته است میلیون ها کاربر را از سراسر جهان گردآوری کند. به طور کلی این بازی شما را با کارها و ویژگی های زیادی روبرو می کند و هرچه […]

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب ترین بازی ها بر روی پلتفرم های گوشی های هوشمند است. این بازی طراحی فوق العاده گیم پلی تاکنون توانسته است میلیون ها کاربر را از سراسر جهان گردآوری کند. به طور کلی این بازی شما را با کارها و ویژگی های زیادی روبرو می کند و هرچه تاون هال شما ارتقا پیدا کند اما اینکه چگونه بتوانید سریع تر و بهتر در این بازی پیشرفت کنید نکات مختلفی دارد که باید به آنها رسیدگی کنید به طور کلی کلش آف کلنز طراحی فوق العاده جذابی دارد، اما گیم پلی آن نکات مخفی زیادی را نیز به همراه دارد.

اشتباهات رایج در کلش آف کلنز

به طور کلی در بازی کلش آف کلنز راه های زیادی برای پیشرفت وجود دارد و این راهکارها می تواند برای شما بسیار موثر باشد. برای اینکه بتوانید بهتر و موثرتر از قبل در این بازی باشید. کافی است که چندین نکته مختلف را در بازی رعایت کنید. این موارد به اشتباهات مهم اشاره دارند که اکثر بازیکنان تازه کار با آن روبرو می شوند. بازی کلش آف کلنز یک بازی طولانی و بسیار زمان بر می باشد و شما برای رسیدن به آن باید نکات مختلفی را فرا بگیرید.

اشتباهات رایج در بازی کلش آف کلنز

استفاده از جم ها در تاون هال های لول پایین

یکی از روش هایی که می توانید در آینده و در سطوح بالاتر راحت تر پیشرفت کنید. جمع آوری جم کلش آف کلنز در لول های پایین است. سعی کنید تا جایی که می توانید تمام جم های خود را جمع آوری و نگهداری کنید. زیرا هرچه سطح تاون هال شما افزایش پیدا می کند. به همان نسبت نیز شما زمان بیشتری برای لول آپ کردن ساختمان ها و نیروها نیاز خواهید داشت. برای رفع این محدودیت و لول آپ کردن تاون هال های بالا بهتر است از جم استفاده کنید. زیرا می تواند تا یک ماه از صبر کردن شما برای ادامه پیشرفت در بازی جلوگیری کند. همچنین در برخی شرایط شما نیازمند تجهیز نیروهای خود هستید، به همین منظور حتما این نکته را در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید: قیمت خرید یوسی پابجی موبایل چقدر است؟

انجام ماموریت های روزانه

یکی از مهمترین اشتباهاتی که کاربران به آن توجه نمی کنند. انجام دادن ماموریت های روزانه و هفتگی است. توجه به انجام کارهای روزانه، سبب می شود تا شما در هر تاون هال بسته به سطحی که دارید، جوایز مختلفی را کسب کنید. به طور کلی جمع آوری مناسب منابع سبب پیشرفت شما در بازی می شود و این موضوع می تواند در آینده بر روی سطح قبیله تاثیر گذار باشد. گاهی جوایزهای ویژه ایی مانند انواع کتاب در این بخش دیده می شود و می تواند جذابیت های کاری شما را تا چند برابر افزایش دهد. به طور کلی انجام ماموریت های روزانه سبب پیشرفت سریع تر شما در بازی خواهد شد.

اشتباهات بازی کلش آف کلنز

لول آپ کردن ساختمان ها

افزایش سطح و لول آپ کردن ساختمان ها و بناهای مختلف یکی از کارهایی است که کاربران خیلی به آن توجه نمی کنند. زمانی که به یک تاون هال اختصاصی دست پیدا می کنید، باید تمام ساختمان ها را تا سطح آخر لول آپ کنید. این موضوع سبب می شود تا پیشرفت شما در سطح بعدی با مشکلات کمتری روبرو شود. از طرفی بازی کلش آف کلنز، برای لول آپ کردن سطوح زیادی دارد و شما برای پیشرفت باید کارهای مختلفی را انجام دهید. به همین منظور حتما ساختمان های خود را بعد از آپگرید کردن تاون هال ها حتما ارتقا دهید تا از جدیدترین و قوی ترین بناها استفاده کنید.

بر روی دیوارها خیلی مانور ندهید

لول اپ کردن دیوارها در تاون هال های بالای 10 کار بسیار سخت و عذاب آوری است. به همین دلیل سعی کنید دیوارهای خود را به انواع آخرین ارتقا درنظر بگیرید. به طور کلی انجام دادن این کار سبب، جمع آوری بسیار زیادی از هزینه های شما در هنگام ارتقا می شود. به همین منظور حتما دیوارهای خود را به موقع و بعد از ارتقا تمام ساختمان ها لول آپ کنید. این موضوع می تواند سبب کمک به شما در ارتقا شود. همچنین شما می توانید برای راحتی کار همیشه دیوارهای خود را یک سطح عقب تر نگهدارید و سپس بعد از اتمام آپگرید تمام ساختمان ها آنها را لول آپ کنید.

از استراتژی ها استفاده کنید

بسیاری از بازیکنان برای پیشرفت نیازمند حمله به قبایل دیگر هستند. به همین منظور شما برای انجام کارهای مختلف، باید برای کسب غنیمت به آنها حمله کنید. اما ساخت نیرو به صورت سودمند به گونه ای که هزینه ای که از حمله کسب می کنید، بیشتر از تجهیز نیروها در بازی باشد. باید از روش های مختلفی استفاده کنید. داشتن استراتژی درست یکی از موارد بسیار مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا با صرف هزینه کم، مواد بیشتری را غارت کنید. از طرفی در تاون هال های لول بالا حمله کردن کمی سخت می شود و شما باید استراتژی های مختلف را درنظر بگیرید.

بازی کلش آف کلنز

مدیریت طلا، اکسیر و دارک اکسیر

هرچه سطح شما در کلش اف کلنز افزایش پیدا می کند، به همان نسبت نیز برای لول آپ کردن ساختمان ها و نیروها، نیازمند هزینه و زمان بیشتری هستید. به همین منظور حتما مدیریت طلا، اکسیر و دارک اکسیر را در نظر بگیرید. شما در طول روز می توانید مقدار خاصی از این مواد اولیه را در قبیله تولید کنید و برای جمع آوری بیشتر باید به ساختمان ها و نیروهای دشمن حمله کنید. همچنین انجام دادن ماموریت های اصلی و خط داستانی بازی می تواند برای بسیاری از بازیکنان جذاب باشد.

ساختمان معدن جم را لول آپ کنید

در قبیله دوم، شما می توانید یک معدن جم داشته باشید. سعی کنید تا جایی که ممکن است، این ساختمان را لول آپ کنید. زیرا جم به عنوان پول درون بازی کلش آف کلنز شناخته می شود و می تواند به شما در رسیدن به پیروزی، ارتقا ساختمان ها یا تجهیز سریع نیروها کمک بسیاری کند. به همین منظور همیشه جم های خود را برداشت کنید و سطح آن را تا جایی که ممکن است ارتقا دهید.

عضو نشدن در قبیله

بازی کلش آف کلنز آنلاین طراحی شده است و هدف آن ایجاد دوستی و ارتباط است. همچنین شما به کمک شرکت کردن در کارهای گروهی مانند ساخت یک قبیله اختصاصی، می توانید جوایز بیشتری نیز کسب کنید. به طور کلی عضو نشدن در یک قبیله شما را از جوایز زیادی محروم می کند و باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین سعی کنید در جنگ های قبیله ای شرکت کنید و منابع بسیاری را مانند جم، طلا یا اکسیر کسب کنید.

salb-techna