آگهی

فروش اقساطی لپ تاپ بدون چک

با توجه به اینکه در چه حرفه‌ای مشغول به فعالیت باشید انتخاب نوع لپ‌تاپ نیز اهمیت پیدا می‌کند. امروزه ما در دنیای دیجیتالی زندگی می‌کنیم که برای بهره بردن از تمام مزایای آن بیشتر از هر چیز نیاز به دانش و آگاهی نسبی داریم. ابزارهای دیجیتال مانند گوشی هوشمند و لپ‌تاپ به ما کمک می‌کنند […]

با توجه به اینکه در چه حرفه‌ای مشغول به فعالیت باشید انتخاب نوع لپ‌تاپ نیز اهمیت پیدا می‌کند. امروزه ما در دنیای دیجیتالی زندگی می‌کنیم که برای بهره بردن از تمام مزایای آن بیشتر از هر چیز نیاز به دانش و آگاهی نسبی داریم.

ابزارهای دیجیتال مانند گوشی هوشمند و لپ‌تاپ به ما کمک می‌کنند تا به شکل بهتری بتوانیم اطلاعات مورد نیاز را به دست بیاوریم و فعالیت‌های حرفه‌ای و روزمره خود را پیش ببریم. علاوه بر آن برای یک بازی اینترنتی پرسرعت و قدرتمند یا انجام کارهای گرافیکی و مهندسی، حتی جستجو کردن اطلاعات مورد نیاز دانشجویی و انجام پروژه و پژوهش‌های آن در اختیار داشتن یک لپ‌تاپ حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد.

البته ممکن است که خرید لپ‌تاپ به‌صورت نقدی چندان راحت نباشد و نیاز به برنامه‌ریزی طی چند ماه برای پس‌انداز کردن مبلغ مورد نظر داشته باشید. از سوی دیگر بهتر است قبل از آنکه بودجه خود را هدر دهید لپ‌تاپی متناسب با انتظارات و نیاز خود تهیه کنید.

در حال حاضر فروشگاه‌های مختلفی امکان خرید لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ و گوشی هوشمند را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. البته همه روش‌های خرید اقساطی مقرون به‌صرفه و اقتصادی نیست. اما در ادامه قصد داریم امکان فروش اقساطی لپ‌ تاپ بدون چک را برای شما بازگو کنیم. اگر شما هم به‌تازگی قصد خرید لپ تاپ دارید پیشنهاد می‌کنم که تا پایان صفحه همراه ما بمانید.

خرید لپ تاپ با کمک وام

یکی از روش‌های آسان، سریع و راحت برای خرید لپ تاپ این است که از روش دریافت وام استفاده کنید. البته بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی و دیجیتال برای ارائه اعتبار و فروش اقساطی لپ تاپ از شما چک دریافت می‌کنند. در این میان شاید پیدا کردن فردی با چک معتبر برای خرید لپ تاپ قسطی سخت و یا زمانبر باشد. اما خوشبختانه با مراجعه به پلتفرم دیجی پی این امکان برای کاربران فراهم شده است که بدون نیاز به ارائه چک بتوانند از وام خرید کالا استفاده کنند.

برای بهره بردن از این موقعیت کافی است که به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی پی مراجعه و از معتبر‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران انواع لپ ‌تاپ مورد نظر خود را با کاربردهای متنوع انتخاب و خرید کنید. در حال حاضر مجموعه دیجی پی به‌عنوان زیرمجموعه فروشگاه دیجی کالا فعالیت می‌کند و امکانات و خدمات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازجمله امکانات و خدمات جذاب دیجی پی می‌توان به شرایط خرید لپ تاپ قسطی و استفاده از وام خرید کالا اشاره کرد.

وام دیجی پی چه مقدار است؟

مبلغ وام دیجی ‌پی برای خرید لپ ‌تاپ بدون چک، معادل ۳۰ میلیون تومان است. شما می‌توانید با دریافت این وام یک لپ‌تاپ مناسب با حرفه و فعالیت خودتان تهیه کنید البته اگر قیمت لپ‌تاپ بیشتر از ۲۰ میلیون تومان باشد بازهم امکان استفاده از اعتبار و وام خرید کالا دیجی ‌پی وجود دارد.

در این شرایط می‌توانید اختلاف قیمت خرید را نسبت به ۲۰ میلیون تومان از حساب کاربری خود در دیجی پی به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. به‌طور مثال اگر لپ‌تاپی با قیمت 35 میلیون تومان خرید کردید، مقدار 30 میلیون تمان آن را از طریق وام خرید کالا دیجی پی و اعتباری که به شما تخصیص می‌دهد بخرید و مابقی مبلغ که معادل با 5 میلیون تومان است، به‌صورت نقدی و از طریق پرداخت با کارت اعتباری بپردازید.

دریافت وام دیجی پی کاملا غیرحضوری و بدون نیاز به ضامن

برای استفاده از اعتبار ویجی پی نیاز به حضور در دفتر این مجموعه ندارید. خوشبختانه تمام مراحل دریافت وام از دیجی پی به‌صورت غیرحضوری و بدون نیاز به ضامن انجام می‌شود. علاوه بر آن، برای بازپرداخت اولین قسط یک ماه بعد از نهایی شدن قراردادتان، اولین قسط را به‌صورت آنلاین پرداخت می‌کنید.

در نظر داشته باشید که برای خرید لپ تاپ قسطی یا سایر ابزارهای دیجیتال و لوازم برقی یا خانگی از وب‌سایت دیجی پی و اپلیکیشن آن نیازی به ارسال مدارک به‌صورت فیزیکی و حضوری برای مجموعه دیجی‌ پی نیست.

برای ارسال مدارک فقط کافی است که تمامی تصاویر و مدارک مورد نیاز را به‌صورت آنلاین بارگذاری ‌کنید. در این مرحله مدارک ارسالی شما توسط کارشناسان بررسی و مراحل دریافت و پرداخت وام برای شما انجام می‌گیرد. درنهایت اینکه برای خرید لپ تاپ نیاز به تصویر پشت و روی کارت ملی و سفته الکترونیک دارید.

دریافت وام بدون نیاز به چک

تامدتی پیش برای استفاده از خدمات وام و خرید اقساطی از دیجی پی و پذیرندگان آن نیاز به ارائه چک صیادی به نام خود خریدار و متقاضی یا اقوام درجه یک او بود. اما در حال حاضر دیجی‌پی امکان خرید اقساطی کالاها را به روشی آسان و سریع و با استفاده از سفته الکترونیک فراهم کرد. کاربران این پلتفرم از این به بعد می‌توانند تا سقف ۳۰ میلیون تومان از پذیرندگان دیجی‌پی خرید اقساطی انجام دهند و از سفته الکترونیکی به‌عنوان وثیقه معتبر استفاده نمایند.

در این مسیر همه مشتریانی که در اعتبار سنجی نظام بانکی آنها انجام شده و خوش‌حساب باشند، این امکان را دارند که به‌راحتی از این تسهیلات استفاده کنند و همه مراحل دریافت اعتبار و خرید را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند.

تا مدتی قبل درخواست‌کنندگان وام خرید کالا فقط با ارئه چک صیادی بنفش می‌توانستند اعتبار دریافت کنند. اما به دلیل اینکه بسیاری از کاربران چک ندارند و فرآیند توثیق چک، زمان‌بر و پیچیده است، دیجی پی امکان دریافت تسهیلات را به شکل راحتی و سریع با سفته الکترونیکی فراهم کرد.

ویژگی جذاب و ارزنده دریافت وام و اعتبار با استفاده از سفته الکترونیک این است که زمان ارائه تسهیلات بسیار کوتاه شده و کاربران کمتر از یک ساعت می‌توانند با امضای سفته آنلاین برای دریافت وام اقدام کنند.

مزایای خرید قسطی از دیجی پی

دیجی پی در حال حاضر با فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند دیجی کلا، مادیران، اتاقک، دیجی کالا جت و … همکاری می‌کند و کاربران بعد از دریافت اعتبار و وام از این پلتفرم می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی پی خرید اقساطی خود را انجام دهند.

یکی از مهمترین مزایای خرید لپ تاپ قسطی از دیجی پی این است که به‌راحتی می‌توانید کالایی با قیمتی بیشتر از قدرت خرید خود انتخاب کنید. علاوه بر آن دیگر نیازی به مراحل اداری سخت‌گیر و زمانبر مانند ارائه چک صیادی نیست و فقط با امضا کردن سفته آنلاین در مدت زمانی بسیار کوتاه امکان دریافت وام برای شما فراهم می‌شود.

خرید قسطی و استفاده از وام خرید کالا، راه‌حلی مناسب برای تقسیم هزینه خرید به بخش‌های کوچک و در مدت طولانی است. علاوه بر آن به‌راحتی مدیریت مالی پس‌انداز‌ها و بودجه را در طول ماه در کنترل کامل می‌گیرید و نگرانی بابت خرید نخواهید داشت.

درنهایت اینکه با انتخاب این روش می‌توانید مدل‌های بهتر لپ‌تاتپ را برای خرید انتخاب کنید و نیازی به پرداخت یکجای مبلغ نیست. به همین دلیل خرید آسان و فوری، باکیفیت و همراه با مدیریت مناسب مالی را برای خود ایجاد می‌کنید.

salb-techna