آگهی کسب و کارها

قسطی برای جهیزیه‌ات لوازم خانه و کالای دیجیتال بخر!

چنانچه به دنبال خرید اقساطی جهیزیه هستید، می‌توانید لوازم خانگی و کالای دیجیتال موردنیاز خود را از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ به صورت اقساطی تهیه کنید. تمام کالاهای مربوط به جهیزیه که برای شروع زندگی مشترک نیاز است، اعم از لوازم خانگی و برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال و.. در جیمبوشاپ قابل خریداری و سفارش هستند. […]

چنانچه به دنبال خرید اقساطی جهیزیه هستید، می‌توانید لوازم خانگی و کالای دیجیتال موردنیاز خود را از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ به صورت اقساطی تهیه کنید. تمام کالاهای مربوط به جهیزیه که برای شروع زندگی مشترک نیاز است، اعم از لوازم خانگی و برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال و.. در جیمبوشاپ قابل خریداری و سفارش هستند.

در ادامه به معرفی طرح فروش اقساطی جیمبوشاپ و بررسی جزئیات آن می‌پردازیم.

قسطی برای جهیزیه‌ات لوازم خانه و کالای دیجیتال بخر!

فروش اقساطی لوازم ‌خانگی در جیمبوشاپ

جیمبوشاپ یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی، به منظور بهبود شرایط خرید مشتریان عزیز امکان خرید اقساطی لوازم خانگی و کالای دیجیتال را برای شما فراهم کرده است. در طرح فروش اقساطی جیمبوشاپ تمامی کالاهایی که دارای برچسب فروش اقساطی هستند را می‌توانید با کم‌ترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت خریداری کنید. لازم به ذکر است که برای خرید اقساطی در این طرح نیازی به ضامن نیست.

شرایط خرید اقساطی لوازم‌ خانگی از جیمبوشاپ

در فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ، می‌توانید انواع لوازم برقی و خانگی، کالای دیجیتال شامل خرید موبایل اقساطی، کنسول بازی، تبلت، هدفون، ساعت هوشمند، لپتاپ و.. را با شرایطی اقساطی خریداری کنید. یکی از روش‌های خرید اقساطی از جیمبوشاپ ارائه چک صیادی بنفش است. در این طرح شما از وبسایت جیمبوشاپ لوازم خانگی و کالای دیجیتال مورد نیاز خود را انتخاب کنید و با پرداخت یک برگ چک و کم‌ترین میزان پیش‌پرداخت، کالاهای مورد نظر خود را تهیه کنید.

همچنین بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند از جیمبوشاپ به صورت اقساطی، لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنند. برای استفاده از این طرح نیازی به مراجعه به بانک به صورت حضوری نیست و برای خدمت‌رسانی به مشتریان خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

همکاران ما پس از ثبت سفارش شما، درخواست را بررسی می‌کنند و هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. شما باید با ارائه چک صیادی مبلغ مشخص شده را به عنوان پیش‌‌پرداخت بپردازید. مبلغ پیش پرداخت در این طرح کمترین مبلغ ممکن در نظر گرفته شده است و این مبلغ به قیمت کل وسیله انتخابی شما بستگی دارد.

برندها و لوازم‌ خانگی تحت پوشش طرح فروش اقساطی جیمبوشاپ

برندها و لوازم‌ خانگی تحت پوشش طرح فروش اقساطی جیمبوشاپ

جیمبوشاپ انواع کالاها و لوازم خانگی باکیفیت را از بهترین برندهای موجود در بازار برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید از بین آن‌ها کالای مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید. کالاهایی اعم از یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز، دوربین مداربسته،کنسول‌بازی، موبایل، تبلت، هدفون و… که همگی در دسته‌بندی های مختلف در وبسایت فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ موجود هستند. برندهای مطرح موجود در این طرح عبارت‌اند از:

  • دوو
  • پاکشوما
  • امرسان
  • ایکس ویژن
  • الکترواستیل
  • پارس خزر
  • زیرووات
  • سایا
  • تی سی ال
  • تولیپس
  • هوریون
  • بلک پاور

پس از مشاهده و بررسی مشخصات و قیمت محصولات در وبسایت جیمبوشاپ (jimboshop.ir) می‌توانید آن‌ها را ثبت سفارش و به صورت اقساطی خرید کنید. توجه داشته باشید تنها محصولات دارای برچسب اقساطی قابل خرید به صورت قسطی هستند. لوازم خانگی موجود در سایت جیمبوشاپ در دسته بندی‌های زیر قرار دارند:

لوازم آشپزخانه

انواع لوازم آشپزخانه مورد نیاز جهیزیه شامل جاروبرقی پاکشوما، انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی تا اجاق گاز و مایکروویو از برندهای معتبری مثل دوو و امرسان در جیمبوشاپ موجود هستند. با خرید قسطی این لوازم، می توانید بهترین و جدیدترین کالاهای برقی و لوازم خانگی را برای آشپزخانه خود تهیه کنید. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

صوتی و تصویری

در دسته‌بندی صوتی و تصویری فروشگاه جیمبوشاپ انواع تلویزیون، ساندبار، سینمای خانگی و… از بهترین برندهای روز و با مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها موجود هستند که آن‌ها را می‌توانید به صورت اقساطی و با اقساط بلند مدت خریداری کنید. برای خرید تلویزیون ایکس ویژن می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

تهویه سرمایشی و گرمایشی

سیستم‌های تهویه سرمایشی و گرمایشی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، امکان تنظیم دما در فصول مختلف سال را فراهم و با بهبود کیفیت هوا، سلامت و رفاه افراد را تضمین می‌کنند. در طرح اقساطی جیمبوشاپ انواع دستگاه تهویه هوا، کولرهای آبی و گازی، پنکه و… ارائه می‌شود و می‌توانید با اقساط بلند مدت آن‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که کالای انتخابی شما برای خرید اقساطی حتما باید برچسب « فروش نقد و اقساط» را داشته باشد.

کالای دیجیتال

امروزه کالاهای یجیتال جزء جدایی‌ناپذیر زندگی هستند و خرید اقساطی آن‌ها کمک زیادی به اقتصاد خانواده می‌کند.

انواع کالای دیجیتال باکیفیت از جمله لپ‌تاپ، هدفون، تبلت، ساعت هوشمند، موبایل، کنسول بازی و… از بهترین برندها در این فروشگاه اینترنتی موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را با کمترین پیش‌پرداخت و تعداد اقساط بالا خریداری کنید.

مراحل خرید از اقساطی از جیمبوشاپ

مراحل خرید از اقساطی از جیمبوشاپ

خرید از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ بسیار راحت و امن است و به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به صورت قسطی از این وبسایت تهیه کنید. کافی است وارد وبسایت جیمبوشاپ (jimboshop.ir) شده و پس از ساخت حساب کاربری مراحل زیر را انجام دهید:

  • دسته‌بندی مورد نظر را انتخاب کرده و محصول را پیدا کنید.
  • مشخصات و قیمت کالا را بررسی کنید.
  • قبل از ثبت سفارش حتما چک کنید که محصول دارای برچسب فروش نقد و اقساط باشد.
  • به صورت دقیق نام، نام خانوادگی، استان، شهر محل سکونت، شماره موبایل، کدپستی و آدرس پستی را وارد کنید.
  • در مرحله بعد زمان و روش ارسال کالا را مشخص کنید.
  • سپس باید گزینه پرداخت اقساطی را انتخاب و دکمه تائید و ثبت سفارش را بزنید.
  • در مرحله بعدی وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید نوع طرح مدنظر و تعداد اقساط را مشخص کنید.

پس از انجام مراحل بالا سفارش شما ثبت خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان همکاران ما با شما جهت هماهنگی‌های لازم تماس خواهند گرفت.

مزایای خرید لوازم‌ خانگی از طرح اقساطی جیمبوشاپ

بهره‌مندی از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی فروشگاه جیمبوشاپ، مزایایی را برای شما خواهد داشت که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی

فروشگاه جیمبوشاپ از مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار است که این مجوز، نشان دهنده فعالیت قانونی و امنیت سایت می باشد. این فروشگاه برای فروش اقساطی لوازم خانگی، شرایط را منصفانه و کاملا شفاف برای مشتری توضیح می‌دهد که این موضوع نشان از احترام و اعتماد فروشگاه به مشتریان است.

مدیریت بهتر نقدینگی

در روش خرید قسطی از جیمبوشاپ شما می‌توانید با پرداخت بخشی از سرمایه خود کالای مورد نظر را تهیه و استفاده کنید.

دسترسی به تنوع بیشتر

خرید اقساطی از جیمبوشاپ به شما این امکان را می‌دهد تا طیف گسترده‌تری از لوازم خانگی مطابق با سلیقه و نیازتان خریداری کنید.

مشاوره و پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ قبل از خرید مشاوره و بعد از خرید پشتیبانی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره ایشان بهره‌مند شوید. همچنین، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد لوازم خانگی و نحوه فروش اقساطی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما مطرح کنید.

ارسال سریع

پس از ثبت سفارش و خرید، کالای خریداری شده در صحت و سلامت و بدون عیب و ایراد فنی و ظاهری

در سریع‌ترین زمان ممکن، در محل مورد نظر مشتری تحویل داده می‌شود.

برای خرید اقساطی از فروشگاه جیمبوشاپ می‌توانید همین حالا به سایت آنها به آدرس اینترنتی https://jimboshop.ir/loan-methods/ مراجعه کنید و کلیه کالاها را در سایت ببینید که تعداد زیادی از آن‌ها دارای برچسب «فروش اقساطی» هستند و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

salb-techna