کاربردی‌ترین روش برای خرید انواع بسته‌های اینترنت ایرانسل

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل، چه راه‌حلی را توصیه می‌کنید؟ جالب است که برخی افراد هنوز هم به‌قصد خرید شارژ به فروشگاه‌ها می‌آیند. در این عصر تکنولوژی که سرعت برای همه انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بدون این‌‌که وقت‌شان را صرف بیرون ‌رفتن از خانه کنند، کنترل امور را از راه […]

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل، چه راه‌حلی را توصیه می‌کنید؟ جالب است که برخی افراد هنوز هم به‌قصد خرید شارژ به فروشگاه‌ها می‌آیند. در این عصر تکنولوژی که سرعت برای همه انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بدون این‌‌که وقت‌شان را صرف بیرون ‌رفتن از خانه کنند، کنترل امور را از راه دور به‌دست بگیرند.

شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که کارهایی مانند خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول یا هر اپراتوری که از آن استفاده می‌کنید و همچنین رسیدگی به پرداخت قبض‌ها، کارت به کارت و استعلام موجودی حساب بانکی‌تان را با استفاده از تلفن همراه‌تان انجام دهید. حالا سوال این‌‌جاست که دقیقا چگونه و با چه روشی؟

سهولت رسیدگی به امور روزمره با فناوری‌‌های دیجیتال

این روزها در شهرهای بزرگ جمعیت رو به افزایش است. مردم ساعت‌ها در ترافیک به‌سر می‌برند و زمان زیادی هم از آن‌ها تلف می‌شود. دیگر کسی حوصله ندارد که برای خرید بسته اینترنت ایرانسل، شارژ، تسویه قبض‌ها یا کارت به کارت، از خانه خارج شود و در شلوغی مراکز خرید، ناراحتی‌های عصبی زیادی را تحمل کند.

با پیشرفت تکنولوژی و پدیدارشدن ابزارهای ارتباطی نوین، فروشگاه‌هایی در قالب وب‌سایت یا اپلیکیشن ایجاد شد که با راه‌اندازی امور افراد به‌صورت دیجیتالی، به آن‌ها کمک کرد تا از چالش خریدهای سنتی خارج شوند. این فناوری‌های دیجیتال با ساده‌سازی عملیات تجارت الکترونیک، بستر رفاه و راحتی را برای انسان‌های امروزی به‌وجود آوردند.

معرفی تمامی اپراتورهایی که اینترنت ارائه می‌دهند

به‌جز خرید بسته اینترنت ایرانسل، شما برای اپراتورهای دیگری مانند همراه اول، رایتل، شاتل، آسیاتک، پارس آنلاین و صباتک هم قابلیت خرید بسته را خواهید داشت. از آن‌‌جایی‌که امروز دسترسی به اینترنت یکی از نیازهای اساسی زندگی مدرن است، همه اپراتورهایی که نام بردیم، به‌عنوان ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی شناخته می‌شوند.

شاید خدمات اینترنتی تمام اپراتورها از کیفیت، سرعت و پوشش‌دهی یکسانی برخوردار نباشند، اما مهم این است که شما کاربر هرکدام از آن‌ها که باشید، می‌توانید با سرویس‌دهی‌های این اپراتورها نیازتان را برطرف کنید.

معرفی انواع بسته‌های اینترنت ایرانسل

ایرانسل به‌عنوان دومین اپراتور تلفن همراه در ایران، خدمات اینترنتی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. بسته‌های این اپراتور متناسب با نیازهای مختلف مشترکین طراحی شده و به‌قدری تنوع دارند که لازم دانستیم آن‌ها را در 4 دسته‌بندی به شما معرفی کنیم. شما برای خرید بسته اینترنت ایرانسل با فهرستی از گزینه‌های زیر مواجه هستید.

  • بسته اینترنت ایرانسل همراه

  • بسته اینترنت ایرانسل ثابت

  • بسته اینترنت ایرانسل ترکیبی

  • بسته اینترنت ایرانسل چندکاربره

انواع بسته اینترنت ایرانسل همراه

اینترنت‌ همراه ایرانسل برای هر 2 نوع سیم‌کارت اعتباری و دائمی قابل استفاده است و تنوع زیادی هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته‌های اینترنت همراه 4G/4.5G: بسته‌های اینترنت 4G/4.5G در مدت اعتبار یا حجم متنوع هستند و نیازهای متفاوت مشترکین اعتباری و دائمی را پاسخ می‌دهند. این بسته‌ها از حجم 100 مگابایت تا بیش از 10000 مگابایت و از مدت یک‌روزه تا 120روزه برای شما فراهم است.

  • بسته اینترنت بوم‌بوم: شما در خرید بسته اینترنت ایرانسل، پیشنهاد دیگری هم به نام بوم‌بوم دارید. این بسته‌ها امکان تبدیل اینترنت به مکالمه یا پیامک و بالعکس را دارند.

  • بسته اینترنت اختصاصی: براساس الگوی مصرف و خرید شما، اپراتور ایرانسل بسته‌هایی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد می‌دهد که به آن‌ها اختصاصی گفته می‌شود.

  • بسته اینترنت رومینگ: بسته‌های اینترنت ایرانسل رومینگ برای سفرهای خارجه کاربرد دارند. شما می‌توانید فهرست کشورهایی که با ایرانسل طرف قرارداد هستند، جست‌وجو، و با انتخاب اپراتور مد نظر خود، اقدام به خرید اینترنت کنید.

انواع بسته اینترنت ایرانسل ثابت

اینترنت ثابت ایرانسل همان اینترنت مودم است که با سیم‌کارت‌های TD-LTE فعال می‌شود. ایرانسل پیشنهادهای متنوعی را برای مودم‌های خود فراهم کرده؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به بسته‌های اینترنت ثابت TD-LTE در حجم‌ها و مدت اعتبار مختلف و بسته‌های فعال‌سازی مجدد مودم TD-LTE اشاره کرد که مخصوص مشترکین غیرفعال مودم ایرانسل است و تا 80درصد هم تخفیف دارد.

انواع بسته اینترنت ایرانسل ترکیبی

گزینه دیگری که برای خرید بسته اینترنت ایرانسل پیش رو دارید، بسته‌های ترکیبی هستند که اینترنت همراه و ثابت را با هم پوشش می‌دهند. بسته‌های ترکیبی براساس مدت اعتبار، شامل 90روزه و 365روزه هستند.

انواع بسته اینترنت ایرانسل چندکاربره

اینترنت ایرانسل چندکاربره برای مواقعی کاربرد دارد که مصرف اینترنت یک نفر با چند دستگاه یا چند نفر در یک مکان زیاد است. در این صورت، خرید بسته‌های مجزا نمی‌تواند اقدام به‌صرفه‌ای باشد. این بسته‌ها در حجم‌های حداقل 100 مگابایت تا بیش از 10000 مگابایت قابل خریداری هستند.

روش‌های خرید بسته اینترنت ایرانسل از گذشته تا امروز

در گذشته زمانی که پیامکی با مضمون اتمام بسته اینترنت برایتان ارسال می‌شد، فورا به مغازه می‌رفتید و با تهیه کارت شارژ، دوباره بسته مورد نظرتان را رزرو می‌کردید تا در مواقع اضطراری، با مشکلی مواجه نشوید.

بعدها که خدمات بانکداری الکترونیکی روی کار آمد، شما موفق شدید به‌واسطه کدهای دستوری مانند *555*5# عمل خرید شارژ و بسته را انجام دهید. البته این روش هنوز هم کاربردهای خود را دارد اما نه به‌صورت گذشته.

اکنون شاهد طراحی اپلیکیشن‌هایی هستید که عملیات پرداخت و انتقال وجه را خیلی ساده‌تر از آنچه که در تصورات شما بود، ممکن ساختند. شما به‌واسطه نرم‌افزارهای آنلاین و اتصال به شبکه اینترنت قادر به رزرو بسته مورد نظر خود با سرعتی بی‌نظیر هستید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها از سوپر اپلیکیشن تاپ

اگر با تکنولوژی رابطه خوبی دارید و اهل استفاده از همراه بانک‌ها هستید، حتما نام سوپر اپلیکیشن تاپ به گوش‌تان خورده است. خدمات جامع تاپ باعث شد که خیلی سریع بین افراد و رقبای خود شناخته شود.

از آنجایی‌که تاپ، مورد تایید بانک مرکزی، شاپرک و سایر نهادهای مالی و قانونی است، می‌توانید با خیال راحت آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از سرویس‌های آن برای دستیابی به‌راحتی بیش‌‌تر در زندگی، بهره ببرید.

یکی از چندین خدمات این سوپر اپلیکیشن، مرتبط با خرید شارژ و فعال‌سازی بسته اینترنتی است. شما در این نرم‌افزار به طیف متنوعی از بسته‌ها برای سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و خانگی دسترسی دارید و می‌توانید براساس الگوی مصرف خود، نیازتان را برطرف کنید.

از کجا بسته اینترنت ایرانسل بخریم؟

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل، سوال رایج افرادی است که به‌تازگی به جمع کاربران این اپراتور پیوسته‌اند. ما در این مقاله انواع بسته‌هایی که ایرانسل برای کاربران خود در نظر گرفته را معرفی کردیم تا شما با آگاهی از مصرف‌تان، تصمیم بگیرید که به کدام‌ یک از آن‌ها احتیاج دارید. مرحله بعدی، راجع‌به چگونگی خرید بسته است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های امروز، فکر می‌کنیم تکلیف برایتان روشن باشد.