شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی در بخش ارتباطات ۶ درصد افزایش داشته است

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگلاتوری از افزایش ۶ درصدی شکایات مردمی در حوزه ارتباطات خبر داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مقامات مسئول رگلاتوری اعلام کرد تعداد شکایات ثبت شده در سه ماهه امسال حدود ۳۶ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است. این تعداد در سال گذشته […]

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگلاتوری از افزایش ۶ درصدی شکایات مردمی در حوزه ارتباطات خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از مقامات مسئول رگلاتوری اعلام کرد تعداد شکایات ثبت شده در سه ماهه امسال حدود ۳۶ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است. این تعداد در سال گذشته حدود 43 هزار و 594 مورد بوده است. به گفته پیمان قره داغی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایات ثبت شده در سه ماهه اول امسال حدود ۷ هزار و ۴۴۳ شکایت از همراه اول ۲۹۷۱ شکایت از اپراتور ایرانسل و ۸۵۲ شکایت نیز از اپراتور رایتل بوده است که در مجموع نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه بوده است.

 بیشترین شکایات نیز مربوط به قطعی سیم کارت، عدم آنتن دهی شبکه و یا دسترسی به اینترنت همچنین نبود کیفیت سرویس ارائه شده، ارسال پیامک های تبلیغاتی، عدم رعایت تعرفه ترافیک داخلی و بین الملل و غیره بوده است. به گفته مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده زمان پاسخگویی به شکایات در اپراتور های سیار متفاوت است و به دلیل وجود شکایات در سه ماهه اول محاسبه زمانی میانگین زمان پاسخگویی به شکایت ها نیز افزایش یافته است. با در نظر گرفتن این موضوع میانگین پاسخگویی هر یک از اپراتورها در بهار امسال به پنج روز کاهش داشته زیرا در سال گذشته میانگین زمان پاسخگویی برای همراه اول تا ۱۵ روز، ایرانسل ۱۴ روز و رایتل ده روزبوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال