با کمک هوش مصنوعی بدون کمک گرفتن از انگشتان تایپ کنید

سامسونگ تلاش دارد تا صفحه کلیدی بسازد که با کمک آن و بدون نیاز به لمس صفحه نمایش بتوان تایپ کرد. این فناوری که SelfieType نام دارد مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از اوبرگیزمو، این فناوری جدید در واقع یک صفحه کلید مجازی […]

سامسونگ تلاش دارد تا صفحه کلیدی بسازد که با کمک آن و بدون نیاز به لمس صفحه نمایش بتوان تایپ کرد. این فناوری که SelfieType نام دارد مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از اوبرگیزمو، این فناوری جدید در واقع یک صفحه کلید مجازی است که به کاربر اجازه میدهد بدون لمس گوشی و تنها با کمک دوربین جلوی گوشی و هوش مصنوعی تایپ کند. در واقع دوربین جلوی گوشی با تشخیص حرکات دست شما و نحوه جهت گیری آنها، حروف را تشخیص میدهد. هوش مصنوعی این حرکات را آنالیز کرده و به QWERTY برای ورود به صفحه کلید تبدیل میکند.

این فناوری که در نمایشگاه CES امسال رونمایی خواهد شد، بریا رفع مشکل نمایشگرهای کوچک گوشی های تلفن در ارسال ایمیل و دریافت متون طولانی ابداع شده است. برای استفاده از آن به هیچ سخت افزار دیگری نیاز نیست و با تمامی گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ ها نیز سازگار است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال