نرخ تعرفه‌های اینترنت آسیاتک کاهش می‌یابد

حسین علیمحمدی، معاون کسب و کار شرکت آسیاتک اعلام کرد: نرخ تعرفه‌های اینترنت کاهش می‌یابد. فضای لازم برای کاهش نرخ تعرفه‌ها مهیا شده و آسیاتک از ابتدای مرداد‌ماه زمینه‌های لازم برای کاهش تعرفه‌ها را اجرایی کرده است. معاون کسب و کار شرکت آسیاتک اظهار داشت: شرکت آسیاتک به عنوان اولین و بزرگترین میزبان محتواهای داخلی، […]

حسین علیمحمدی، معاون کسب و کار شرکت آسیاتک اعلام کرد: نرخ تعرفه‌های اینترنت کاهش می‌یابد. فضای لازم برای کاهش نرخ تعرفه‌ها مهیا شده و آسیاتک از ابتدای مرداد‌ماه زمینه‌های لازم برای کاهش تعرفه‌ها را اجرایی کرده است.

معاون کسب و کار شرکت آسیاتک اظهار داشت: شرکت آسیاتک به عنوان اولین و بزرگترین میزبان محتواهای داخلی، همواره حامی تغییر فرهنگ مصرف کاربران از سرورهای خارجی به داخلی بوده است. این شکت با دعوت از صاحبان محتوا و تلاش برای کاهش نرخ هزینه دستیابی مشترکین به محتواهای داخلی با همکاری آنها، علاوه بر کاهش تعرفه‌ها، در مورد برخی سایت‌ها مانند ” فیلیمو ” و ” آسیا دی ال ” کاملا نرخ مصرف را رایگان کرده است.

علیمحمدی با بیان اینکه علاوه بر کاهش قیمت، کیفیت و سرعت دسترسی به محتواها از سرورهای داخلی نسبت به خارجی افزایش می یابد، از مشترکین این شرکت خواست تا محتواهای مورد نیاز خود را از طریق سایت‌ها و سرورهایی که در داخل کشور میزبانی می‌شوند تهیه کرده تا همه ذی‌نفعان، نقش موثری در این حرکت ملی داشته باشند.

1

-فاینال2-03-02

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال