درخواست ناسا از دانش آموزان برای خلق ایده در سفر به مریخ و ماه

ناسا از دانش آموزان خلاق خواست تا فناوری هایی را برای سفر به مریخ و ماه طراحی کنند. بریا برترین ایده ها نیز جایزه های چندهزار دلاری در نظر گرفته شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ناسا در نظر دارد تا با استفاده از خلاقیت دانش آموزان فناوری های مربوط به ایستگاههای فضایی […]

ناسا از دانش آموزان خلاق خواست تا فناوری هایی را برای سفر به مریخ و ماه طراحی کنند. بریا برترین ایده ها نیز جایزه های چندهزار دلاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ناسا در نظر دارد تا با استفاده از خلاقیت دانش آموزان فناوری های مربوط به ایستگاههای فضایی و یا وسایل نقلیه و ربات ها را مدل سازی و جایگزین کنند. این توسعه فضاسازی به ناسا کمک می کند تا این ماموریت ها را از نگاه دیگران نیز بررسی کند. به ایده های برتر نیز بین 15 تا 50 هزار دلار جایزه اهدا خواهد شد. این جوایز تنها به ایده های محصول محدود نخواهد بود. در این بین به تحقیقاتی هم که بتواند خطرات ناشی از ماموریت های فضایی را کاهش دهد، پاداش تعلق خواهد گرفت.

ناسا معتقد است که اینگونه مسابقات حتی اگر ایده جدیدی را هم در بر نداشته باشند، میتواند به بررسی شرایط ماموریت های فضایی از جوانب دیگر بپردازد. در این طرح ها احتمالا مشکلات دیگر سفر و سکونت به ماه نشان داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال