ازراک از دو مادربرد جدید خود رونمایی کرد؛ Fatal1ty E3V5 WS و Fatal1ty E3V5 Gaming

به خاطر شباهت زیادی که پردازنده‌های سری Xeon E3-120 اینتل به پردازنده‌های سری Core i7 دارند، افراد زیادی هستند که به دنبال خرید آنها بوده و دوست دارند سیستمی بر پایه این پردازنده‌ها داشته باشند. اما از آنجایی که قیمت این پردازنده‌ها بالا هستند، اینتل تصمیم گرفته تا پردازنده‌ی جدید Xeon E3-1200 v5 را بر اساس چیپست […]

به خاطر شباهت زیادی که پردازنده‌های سری Xeon E3-120 اینتل به پردازنده‌های سری Core i7 دارند، افراد زیادی هستند که به دنبال خرید آنها بوده و دوست دارند سیستمی بر پایه این پردازنده‌ها داشته باشند. اما از آنجایی که قیمت این پردازنده‌ها بالا هستند، اینتل تصمیم گرفته تا پردازنده‌ی جدید Xeon E3-1200 v5 را بر اساس چیپست C232 تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

پس از ایکه ایسوس به صورت رسمی از مادربورد گیمینگ و قدرتمند خود رونمایی نمود، حال نوبت به ازراک رسیده که از دو محصول جدید خود بر پایه این چیپست و برای پردازنده‌ی Xeon E3-1200 v5، پرده بردارد. این مادربوردهای جدید برای دو دسته از افراد تولید شده‌اند. اول گیمرها که ازراک مادربورد Fatal1ty E3V5 Performance Gaming/OC را به صورت اختصاصی برای آنها طراحی کرده و دوم، افرادی که در قصد دارند از این مادربوردها در سازمان‌ها و سیستم‌های اداری استفاده نمایند، مادربورد ASRock E3V5 WS پیشنهاد می‌شود.

ASRock Announces its Intel C232 Chipset Motherboards 2

با اینکه کارت گرافیک آنبورد اینتل بر روی این مادربورد قرار ندارد، اما باز هم می‌توان از مادربورد Fatal1ty E3V5 Performance Gaming/OC برای جمع کردن یک سیستم گیمینگ بسیار حرفه‌ای استفاده نمود.  سازندگان سعی کرده‌اند در این مادربوردهای جدید نیز از تمامی ویژگی‌های اختصاصی خود همچون Gaming Armor ،Super Alloy و ASRock Hyper BCLK Engine استفاده نمایند تا از لحاظ کیفی، این مادربوردها بتواند با محصولات مطرح این شرکت برابری نماید. یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که می‌توان در محصول جدید ازراک پیدا کرد، DDR4 Non-Z OC می‌باشد که می‌تواند تمام محدودیت‌ها در اورکلاک کردن رم‌ها را کنار زده و تجربه و عملکردی فوق‌العاده را پیش روی کاربران قرار دهد. ویژگی‌های بسیار خوب دیگر محصولات این شرکت همچون Key Master و پورت F-Stream نیز در این مادربوردها قرار گرفته‌اند.

باید اشاره کنیم که با اینکه مادربورد E3V5 WS برای سازمان‌ها و کارگاه‌ها ساخته شده، این مادربورد هم متاسفانه فاقد پردازنده‌ی آنبورد اینتل می‌باشد اما همانند نسخه‌ی گیمینگ از این مادربورد، از هر دو نوع حافظه‌های DDR4 و ECC پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید بگوییم که قرارگیری چیپ شبکه Intel I219LM LAN نیز می‌تواند تمامی استانداردهای شبکه را پیش روی کاربران قرار دهد و آنها را مناسب استفاده برای سرورها نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال