پرچمداران ایسوس به نام راگ فون ۶ و ذن فون ۹ در سال 2022 معرفی خواهند شد

رندر های جدیدی از دو گوشی پرچمدار ایسوس به نام های راگ فون 6 و ذن فون 9 منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در سال جدید دو گوشی پرچمدار عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندر های دو بعدی گوشی های راگ فون 6 و ذن فون […]

رندر های جدیدی از دو گوشی پرچمدار ایسوس به نام های راگ فون 6 و ذن فون 9 منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در سال جدید دو گوشی پرچمدار عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندر های دو بعدی گوشی های راگ فون 6 و ذن فون 9 نشان دهنده طراحی آنها و شباهت آن به نسل قبل است. البته در برخی جزئیات مانند نمایشگر ثانویه و طراحی پنل تغییراتی ایجاد شده است. در گوشی راگ فون ۶ ایسوس ماژول دوربین ها شامل طراحی متفاوت و به شکل افقی است که در آن سه دوربین قرار داده شده است.

همچنین راگ فون 6 دارای نمایشگر ثانویه بزرگتر نسبت به گوشی قبلی است. نمایشگر این گوشی به صورت عمودی روی پنل قرار گرفته و به نظر می‌رسد یکی دیگر از دستگاه ها نیز طراحی آن در پنل پشتی متفاوت باشد.

برای گوشی ذن فون 9  ایسوس نیز اسکرین شات هایی منتشر شده که برخی جزئیات آن را نشان می دهد. در این گوشی نیز یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی عرضه می شود که تنها می تواند زمان را نشان دهد. البته از مزیت های استفاده از از پنل پشتی می‌توان به دوبار ضربه زدن به آن و انجام کارهایی مانند عکاسی و یا باز کردن دوربین نام برد.

 اگرچه در این تصاویر چنین کاربردی مشخص نیست اما به طور قطع نمی توان آن ها را تایید کرد. در حالت کلی نیز طراحی گوشی های جدید ایسوس کامل تر به نظر می رسد. به طوریکه در این تصاویر میتوان برای این گوشی لبه‌های باریک تری در نظر گرفت. این گوشی ها نیز مانند نسخه های قبلی با دوربین های دوگانه عرضه خواهند شد. برای دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار موبایلها مراجعه فرمایید.

تهیه و تنظیم در آژانس خبری تکنا
13 دی ماه 1400
لینک خبر : https://techna.news/asus-flagships-ragphone-6-and-zenfone-9-will-be-introduced-in-2022.html

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال